Ik wil graag een 12 uurs klok ipv een 24 uurs klok op mijn axim, maar wat ik ook doe bij klok instelingen of regionale instellingen hij blijft op 24 uur staan
is iemand het wel gelukt?
Verwijderd
En ik wil graag het omgekeerde. van een 12uurs klok naar een 24 uurs klok, maar ook dat lukt niet.
zullen we ruilen?
Maar even serieus> mijn axim stond standaard op een 12uurs klok maar ik zou niet weten hoe ik dat om moet zetten.
iemand enig idee?
zullen we ruilen?
Maar even serieus> mijn axim stond standaard op een 12uurs klok maar ik zou niet weten hoe ik dat om moet zetten.
iemand enig idee?
Dat zit in de setting > System > regional settings > time. En dan de onderste van het rijtje kiezen (bij mijn Loox i.i.g.)
Dat heb ik al 100 keer geprobeerd maar lukt niet...Gaafy schreef op 19 May 2003 @ 10:44:
Dat zit in de setting > System > regional settings > time. En dan de onderste van het rijtje kiezen (bij mijn Loox i.i.g.)
Verwijderd
als ik de regional settings op English (U.S) zet dan krijg ik een 12 uurs setting.
dan moet ik wel even bij Clock de tijd op AM/PM zetten.
om weer terug te gaan naar een 24 uurs klok wijzig ik weer de regional settings naar dutch(netherlands) en voilá. een 24-uurs klok.
dan moet ik wel even bij Clock de tijd op AM/PM zetten.
om weer terug te gaan naar een 24 uurs klok wijzig ik weer de regional settings naar dutch(netherlands) en voilá. een 24-uurs klok.