Toon posts:

Enter the Matrix probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Gisteren heb ik het spel "enter the matrix" in mijn bezit gekregen. Na het installeren wilde ik het uiteraard meteen proberen. Bij het opstarten ging alles prima totdat ik in het begin menu terecht kwam. Het probleem was dat ik geen muisindicator zag.
Hij was er in principe wel, wat met een beetje goed mikken kon ik wel op de menuknoppen komen, maar dat is erg lasting. Wat mij ook opviel is wanneer ik dan eindelijke de muis op een van de menu functies had en klikte, de muis met een klik meerder acties uitvoerde. :? . Dit probleem heb ik ook gehad met het spel "battlefield 1942" waarin bijvoorbeelde de scrol functie haperde. Als ik daar mijn scrollbutton een keer aanraakte dan bleef deze maar door gaan.
Ik heb deze problemen nooit eerder gehad sinds ik over gegaan ben op een draadloze desktop (muis en toetsenbord) van Logitech. Aan jullie de vraag of hier een oplossing is of dat iemand hetzelfde probleem ervaart, met dit spel, of de muis.

Alvast bedankt,

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 12:34 ]

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Mensen, de TS vraag om hulp, niet om reacties dat hij het topic in een andere topic had moeten plaatsen.

TS: kun je wat meer info geven? OS, etc?

Profile

Verwijderd

het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Of het nu dus aan de muis ligt of misschien aan je videokaart. Ik heb namelijk het probleem gehad dat ik soms geen cursor zag, en dat was op te lossen door de hardware acceleratie van je videokaart een graadje terug of vooruit te zetten (verschilt per game) Ik zou zeggen zorg dat je overal de laatste drivers van hebt, en installeer desnoods de drivers van je logitech stuff eens opnieuw. Je hoort in het hoofdmenu van ETM in ieder geval geen cursor te zien. Je beweegt nl je muis en zo verschijnt een groene balk die zich verplaatst over de verschillende menu-opties...

Verwijderd

Topicstarter
Mijn OS is Windows 2000 professional. De rest van mijn computer bestaat uit:
AMD Athlon 2100+, 2x256 MB DDR-RAM PC2700, Leadtek Ti 4200 64mb (4x AGP), Creative Audigy 2, Asus A7N8X.

Het is dus normaal dat ik de cursor niet kan zien, maar dan rest nog de vraag waarom mijn muis meerdere acties uitvoert en blijft uitvoeren met 1 klik.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

xplorer: stel je vraag maar in een nieuw SPV topic, dit topic gaat over het probleem van Mr. Bone (ik laat je post even staan zodat je hem kunt copy pasten, daarna wordt die post ook verwijderd)

Erasahh: SP is juist gesplitst zodat problemen eerder worden gezien, dus dit topic gaat niet in het grote topic! (deze discussie is er uit verwijderd ;))

Ontopic:
Dat je geen cursor ziet in het menu is de bedoeling, denk ik... het probleem met het klikken heb ik ook, ik zal even zien of er een oplossing voor te vinden is ;)
Edit:
Even ter informatie, ik gebruik een Logitech MX700.

[ Voor 23% gewijzigd door White Dust op 16-05-2003 19:31 ]

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Heb je MouseWare geinstalleerd staan? En heb je voor je muis al de Advanched Settings (een tool die je van de Logitech site zo kunt downen) geprobeerd? Hiermee kun je een aantal leuke muis instellingen doen, waaronder beter game ondersteuning...

Profile

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Le_Freak !: open een eigen topic voor je probleem, maar gebruik niet een andermans topic wat niets met jou probleem te maken heeft (replys van xplorer, JLP en
Le_Freak ! verwijderd ;))

Edit:
Le_Freak ! ik heb al één keer gezegd om dit topic alleen voor het probleem van TS te houden, is dat zo moeilijk te begrijpen?
Open een nieuw topic voor jou probleem en bevuil niet andermans draadjes...

[ Voor 39% gewijzigd door White Dust op 17-05-2003 19:47 ]

Pagina: 1