Toon posts:

Arcserve missing file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Specs:

Novell server 5.1 [support pack 5]
Arcserve 9 [Compleet geinstalleerd, Disaster recovery option]
Windows 2000 Client [Arcserve Manager geinstalleerd, Client Agent]

Probleem:

Ik ben bezig met de Disaster recovery option van Arcserve 9. Ik heb eerst gewoon met Arcserve getest hoe deze backup maakt van netware servers, en andere netware/non-netware servers in het netwerk. Voor de Disaster recovery moet je op de server de nlm "dprepare" starten voor het maken van recover disk, dit is met succes gedaan. Nu heb ik ook nog een Full backup gemaakt van de netware server vanaf de client, en volgens de log bestanden is dit zonder errors gedaan. Volgens de handleiding van Arcserve staat er na het maken van een full backup een bestand sessions.cdr in de map SYS:\Arcserve\NLM\CDR\ die je op diskette moet opslaan. Bij mij word dit bestand niet aangemaakt, en de directory CDR bestaat ook niet

Extra informatie:

Ik ben wel bezig met de Live trial versie van Arcserve 9, maar die is nog binnen de 30 dagen die je krijgt van Arcserve. De support site van Arcserve [support.ac.com] herkent dit probleem niet, dus begrijp er werkelijkwaar niks meer van.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-04 00:24

Arfman

Drome!

Je moet in de backup de optie "Prepare for Disaster Recovery" aanzetten. Hierna zal AS9 de SESSIONS.CDR file aanmaken :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik dat precies aanzetten ?

Verwijderd

Topicstarter
He het is gelukt hoor ! vreselijk bedankt !