Doorschakelen mobiel -> mobiel

Pagina: 1
Acties:

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 16:38
Search gebruikt maar kwam er niet uit!

Probleem:
Tijd geleden is me mobiel gestolen met O2 sim. Sim laten blokeren enz enz.
Nieuwe telefoon gekocht met nieuwe abo van Orange. Nu heb ik tijdelijk nummer van Orange, omdat ik moet wachten op de nummerportering.
Ik heb nog heel veel belminuten over bij O2 dus dacht ik: Ik laat mijn nummer gewoon doorschakelen van O2 naar mijn tijdelijke Orangenummer.
Dit moet toch mogelijk zijn zou je denken! Maar omdat ik mijn SIM dus kwijt ben wou ik dat ze het ff zouden regelen bij de klantenservice van O2.

Ik bel op en leg mijn probleem uit. Alles goed, vrouwtje aan de telfoon noteert het nummer waar naar doorgeschakeld moet worden.
Mevrouwtje: "Heeft u een momentje dan ga ik het even voor u regelen."
Ik: "Ja hoor is goed"
Mevrouwtje (even later): "Meneer het werkt niet helemaal, een collega van mij is aan het proberen het voor elkaar te krijgen, als het morgen nog niet werkt moet u even terug bellen".
Morgen werkt het dus nog niet, dus ik terug bellen. Ander vrouwtje aan de telefoon. Deze zegt: "Ik ga er weer even naar kijken heeft u een momentje?"
**20 minuten later**
"Hallo meneer, het is niet mogelijk om uw nummer door te schakelen"
Ik: :? |:(
Het schijnt niet te kunnen, omdat ze dan niet weten naar welk nummer ik doorschakel, dit kan dan elk willekeurig nummer zijn ofzo. Net of dat niet zo is als ik mijn telefoon nog had! *zucht*

Nu mijn vraag: Weet iemand hier meer van? Kan het echt niet? Of zit O2 mij te beneppen!?

(sorry voor het lange verhaal)

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-05 18:48

ADH_ED

Hoogbevaagd

Probleem:
Tijd geleden is me mobiel gestolen met O2 sim. Sim laten blokeren enz enz.
Nieuwe telefoon gekocht met nieuwe abo van Orange. Nu heb ik tijdelijk nummer van Orange, omdat ik moet wachten op de nummerportering.
Ik heb nog heel veel belminuten over bij O2 dus dacht ik: Ik laat mijn nummer gewoon doorschakelen van O2 naar mijn tijdelijke Orangenummer.
Dit moet toch mogelijk zijn zou je denken! Maar omdat ik mijn SIM dus kwijt ben wou ik dat ze het ff zouden regelen bij de klantenservice van O2.

Daar staat je antwoord, je sim is geblokkeerd, leg mij dan maar eens uit hoe je in godsnaam wilt doorschakelen |:(

[ Voor 11% gewijzigd door ADH_ED op 16-05-2003 12:09 ]

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 16:38
Dat heb ik nog gezegd tegen die vrouwtjes. Maar ze zeiden dat dat nix moest uitmaken. :?