Toon posts:

[mmorpg]Helbreath betalen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helbreath heb ik veel gespeeld toen het nog open beta was. Ik loop nu te denken om eventueel te gaan betalen voor dat spel want het was retegaaf.

Nu heb ik een paar vraagjes met de hoop dat er een tweaker is die dit spel speelt en betaald of dat geaan heeft.

1e vraag = Is er een andere manier dan visa of master card omdat ik huiverig ben met creditcards op internet te gaan.
2e vraag = Is de connectie redelijk ik heb adsl maar is er veel lag.
3e vraag = als er echt alleen maar met creditcards betaald kan worden is het daar veilig geen problemen gehad enzo?

Nu hopen op de tweaker met de antwoorden :)

Verwijderd

Topicstarter
Is er helemaal niemand bij tweakers die dit mooie spel speelt?

Nahja nog laatste kickje en dan ga ik het opgeven.

Verwijderd

Kan je me iets vertellen over het spel? Ik heb http://www.helbreath.com/ bezocht maar het blijft vaag.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een masif multi role player game.
verhaallijn: http://inter.helbreath.com/international/library_prog.htm

samenvatting: 2goden Eldiniel en aresien kregen ruzie waardoor het land dat eerst vreedzaam was werd opgedeeld in 2 steden (aresden en elvine) En jij speelt in het vervolg daarvan een held in 1 van deze 2 steden en je zult de andere stad moeten bevechten.

Samenvatting is heel erg kort :) Maar het was een vet spel je moest eerst lvl'en met behulp van trainning in de barracks of tegen beesjes in de stad totdat je sterk genoeg ben om tegen de andere spelers van de andere stad te vechten.

En natuurlijk zijn er allemaal special items te vinden en je kunt bepaalde skills trainen zoals vissen om met die vissen weer geld te verdienen.

Ik vond het een vet spel maar zit nu met dat probleem van betalen.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 11:39:
Helbreath heb ik veel gespeeld toen het nog open beta was. Ik loop nu te denken om eventueel te gaan betalen voor dat spel want het was retegaaf.

Nu heb ik een paar vraagjes met de hoop dat er een tweaker is die dit spel speelt en betaald of dat geaan heeft.

1e vraag = Is er een andere manier dan visa of master card omdat ik huiverig ben met creditcards op internet te gaan.
2e vraag = Is de connectie redelijk ik heb adsl maar is er veel lag.
3e vraag = als er echt alleen maar met creditcards betaald kan worden is het daar veilig geen problemen gehad enzo?

Nu hopen op de tweaker met de antwoorden :)
1e vraag = Ja, bij vrijwel alle MMORPG's kan je ALLEEN maar met een CC betalen.
2e vraag = ADSL is goed genoeg lijkt me, de devolepers zorgen voor de server (vandaar dat je ook zoveel euro p/m moet betalen) dus van lag zal er lijkt mij geen sprake zijn.
3e vraag = Geen idee, maar het lijkt me wel professioneel genoeg, dus ik denk dat je het wel kan vertrouwen.

Ik spreek nu vanuit de MMORPG's algemeen, want ik ken Helbreath niet, maar zoals ik al zei, bij vrijwel alle MMORPG's is het hetzelfde.

Verwijderd

1. Nee, bijna altijd met CC... Site's zijn secure en je kan geld terugvragen als je aantoont dat jij het niet wou dat geld overgemaakt werd.

2. ADSl is zat, aangezien je betaald voor het spel speel je op goeie servers.

3. Altijd veilig en secure, nooit problemen mee gehad.

MMORPG's zijn ZEER de moeite (zelf speel ik ze pas sindskort en alleen DAOC en wat andere free beta's)
Maargoed ben het dus met apoc eens :)
Pagina: 1