Whatever.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Heeft iemand nog tips/smoesjes, mijn pa drukt steeds mijn pc uit als ik weg ben...
Whatever.
Liefst ook nog een generator bij de hand voor het geval de stroom uitvalt; kan je toch doorgrazen
Intentionally left blank
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Verwijderd
De meeste harddisks sneuvelen als je de PC aanzet, dan krijgt die schijf zo'n enorme opdonder, dat de al twijfelachtige disks het onmiddellijk begeven.
Verwijderd
KPN gebeld, die komen langs, gooien er een nieuwe in.
Als die monteur vraagt wat er aan de hand is, dan hou je je van de domme.
Blikseminslag betekend: jij betalen en anders is het een probleem van de KPN infrastructuur en dan krijg je geen rekening.
Mischien handig voor de weet!
Verwijderd
In 9 van de 10 gevallen slaat de bliksem in in een boom of in de grond, en daarvandaag gaat het een ptt lijn in. En op die ptt lijn zit weer je isdn adapter of je modem, en die (duh) zit weer in je pjoetert.
Mijn pjoetert + modem zitten lekker op een filter, dus als de bliksem binnenkomt gaat er alleen maar een verdeeldoos kapot van 75 piekkies, en daarvan heb al enkele verkoolde exemplaren mogen aanschouwen (niet bij mezelf gelukkig). De pjoeterts e.d. waren in die gevallen nog onbeschadigd.
Verwijderd