Ik heb al tal van topics gezien ivm car mp3 projecten, maar nu ik er zelf aan wil beginnen is de vraag naar informatie en ondervindingen wel groot.
Ik heb nog niets van hifi in men auto, dus ik ga van nul af aan beginnen. Neen eigenlijk zitten er al luidsprekers en een standaard cd-speler in ( renault megane ). Geen idee of dit een audo-in bevat.
Ik zou liefst mogelijk iets klein in de wagen hebben.
Mijn gedachten zijn de volgende :
kleine pc ( met ene mini-mobo ) en grote harde schijf + een PDA als interface.
een ipod (of iets soortgelijks) met carkit --> dit heeft men voorkeur omdat het weinig werk bevat en omdat het heel handig is
Dus als er hier nog andere spelers zijn, die op de een of andere manier kunnen aangesloten worden, dan zou dit wel nuttige informatie zijn.
een vast mp3 cd/dvd lezer met een tft als output --> dan moet ik nog steeds cds branden dus daarom zowiezo met een dvdlezer.
mvg,
Hardy
Wie heeft er hier al enige ervaring mee ?
Wat valt er aan te raden / af te raden ?
Ik heb nog niets van hifi in men auto, dus ik ga van nul af aan beginnen. Neen eigenlijk zitten er al luidsprekers en een standaard cd-speler in ( renault megane ). Geen idee of dit een audo-in bevat.
Ik zou liefst mogelijk iets klein in de wagen hebben.
Mijn gedachten zijn de volgende :
kleine pc ( met ene mini-mobo ) en grote harde schijf + een PDA als interface.
een ipod (of iets soortgelijks) met carkit --> dit heeft men voorkeur omdat het weinig werk bevat en omdat het heel handig is
Dus als er hier nog andere spelers zijn, die op de een of andere manier kunnen aangesloten worden, dan zou dit wel nuttige informatie zijn.
een vast mp3 cd/dvd lezer met een tft als output --> dan moet ik nog steeds cds branden dus daarom zowiezo met een dvdlezer.
mvg,
Hardy
Wie heeft er hier al enige ervaring mee ?
Wat valt er aan te raden / af te raden ?