Toon posts:

Radeon 9500pro

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dankzij de uitstekende en uitgebreide GOT faq en de Search ben ik er wel uit. ik wil de ATI radeon 9500pro 128 gaan aanschaffen.

Nu komt mijn vraag.

Na uren gezocht te hebben kom ik er toch achter dat die ATI kaart slecht verkrijgbaar is.
Nu zijn er ook fabrikanten die dus kaarten met de ATI chipset verkopen.

Welke sub fabrikant is in dat geval goed, ik lees namen als club3d en dergelijke en lees ook regelmatig dat verschillende fabrikanten bijvoorbeel "brakke filters" maken.

Welke fabrikant is nu wel goed of hebben jullie wel goede ervaringen mee ?

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Dit is ook wel in de search te vinden, en voor ervaringen met merken moet je in -= Radeon Topic - Deel 66 =- zijn :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik meende dat Sapphire bij Tomshardware de beste 2D-beeldkwaliteit opleverde. Verder kan je je bij Gigabyte en Hercules toch echt geen buil vallen.
Point of View, Club3d enz schijnen redelijk te zijn, ik begreep van de C!T dat ze iig niet slecht genoemd mogen worden.

* Delerium meende dat er bij een blinde test een Top-Notch-Ati en een CLub3d het verschil niet eens op zou vallen.

Verwijderd

Topicstarter
Dond3r schreef op 16 May 2003 @ 11:15:
Dit is ook wel in de search te vinden, en voor ervaringen met merken moet je in -= Radeon Topic - Deel 66 =- zijn :)
Ja met die Topic kun je lekker veel :( Alleen maar gelul over de nieuwe Catalyst driver die uitkomt.

Fijn |:(

Verwijderd

Topicstarter
Ecteinascidin schreef op 16 mei 2003 @ 11:21:
Ik meende dat Sapphire bij Tomshardware de beste 2D-beeldkwaliteit opleverde. Verder kan je je bij Gigabyte en Hercules toch echt geen buil vallen.
Point of View, Club3d enz schijnen redelijk te zijn, ik begreep van de C!T dat ze iig niet slecht genoemd mogen worden.

/me meende dat er bij een blinde test een Top-Notch-Ati en een CLub3d het verschil niet eens op zou vallen.
Kijk, met deze info kan ik wat. Thanks :)

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 11:29:
[...]

Ja met die Topic kun je lekker veel :( Alleen maar gelul over de nieuwe Catalyst driver die uitkomt.

Fijn |:(
Je kunt je vraag er toch gewoon stellen :)

Als elke user met een radeon vraag een topic zou openen dan zou de VB wel ERG vol worden en on-overzichtelijk.

en gebruik als je wat toe wilt voegen aan een post het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knopje ff ipv een nieuwe reply :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Gebruik de search even, en neem dat Radeon topic dan wat beter door, staat echt wel meer in dan die driver :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.