You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Hij bedoeld een extra forum erbij, waar mods een link kunnen plaatsen naar 'het grote...' topics (eMule opensource eDonkey, deel 5 bijv) . Volgens hem is het dan makkelijk dat topic terug te vinden.
Ik denk dat het niet zal werken
Trouwens topicstarter, je nickname lijkt wel heel erg op die vanWe Are Borg... (Enig verschil is dat jij 2 underline streepjes hebt)
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 16:00 ]
dat wil je toch als ik het goed begrijp??
Ja idd een extra forum waar een link staat naar een grote topic ik zoek wel eens informatie over bepaalde onderwerpen waarvan je eigenlijk zeker weet dat het behandeld is in zo grote topic (denk even aan emule). Als die topics in een subforum zitten kan je heel snel zoeken alleen het betekent wel iets meer werk voor de mods. Deze moeten namelijk bij opening van de topic aangeven dat deze ook in het extra forum opgenomen moet worden. In het extra forum is alleen maar een snelkopeling (zeg maar een bookmark, maar dan alleen voor grote topics). Dus ik zoek iets van emule ik ga naar het subforum toe en zie gelijk welke grote topic open is en weet dan ook gelijk welke topics er nog meer zijn aangezien die altijd in het begin vermeld staan. Het voordeel is dat je alles bij elkaar heb staan wat er is aan grote topics en zo doende ook snel kan kijken waar iets thuis hoort, daarbij gaat het zoeken ook een stuk sneller.Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 15:55:
Ik snap m denk ik al
Hij bedoeld een extra forum erbij, waar mods een link kunnen plaatsen naar 'het grote...' topics (eMule opensource eDonkey, deel 5 bijv) . Volgens hem is het dan makkelijk dat topic terug te vinden.
Ik denk dat het niet zal werkenmaar als de mods dat forum bij houden is het wel een handige feature imo
Trouwens topicstarter, je nickname lijkt wel heel erg op die vanWe Are Borg... (Enig verschil is dat jij 2 underline streepjes hebt)
Bijvoorbeeld ik weet dat er een grote topic is over fonts maar ik kan hem niet 1 2 3 terug vinden als hij nu in het extra forum staat dan zie je eigenlijk gelijk, druk op de link en je zit gelijk in de des betreffende topic.
Idd We are Borg en We_are_Borg lijken nogal veel op elkaar.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
Ja, maar het is wel ontzettend veel werk om het bij te houden... In Spielerij is van elk spel wel een groot topic, dus bijna een onmogelijke opgave voor de mods om dat bij te gaan houden. Bovendien zit je ook weer met vervolg delen. Het blijft dus een enorme kluswe_are_borg schreef op 16 May 2003 @ 17:55:
[...]
Ja idd een extra forum waar een link staat naar een grote topic ik zoek wel eens informatie over bepaalde onderwerpen waarvan je eigenlijk zeker weet dat het behandeld is in zo grote topic (denk even aan emule). Als die topics in een subforum zitten kan je heel snel zoeken alleen het betekent wel iets meer werk voor de mods. Deze moeten namelijk bij opening van de topic aangeven dat deze ook in het extra forum opgenomen moet worden. In het extra forum is alleen maar een snelkopeling (zeg maar een bookmark, maar dan alleen voor grote topics). Dus ik zoek iets van emule ik ga naar het subforum toe en zie gelijk welke grote topic open is en weet dan ook gelijk welke topics er nog meer zijn aangezien die altijd in het begin vermeld staan. Het voordeel is dat je alles bij elkaar heb staan wat er is aan grote topics en zo doende ook snel kan kijken waar iets thuis hoort, daarbij gaat het zoeken ook een stuk sneller.
Bijvoorbeeld ik weet dat er een grote topic is over fonts maar ik kan hem niet 1 2 3 terug vinden als hij nu in het extra forum staat dan zie je eigenlijk gelijk, druk op de link en je zit gelijk in de des betreffende topic.
offtopic:
Idd We are Borg en We_are_Borg lijken nogal veel op elkaar.
In v2 van React zullen topic-aliasen komen, waarmee dat mogelijk is. Maar ik denk niet dat het bijbehorende subforum er ooit gaat komen. Dat is ook meer een LA topic, dan.
Verwijderd
En wanneer staat v2 ongeveer gepland?chem schreef op 16 May 2003 @ 20:35:
Als ik het goed snap wil je een extra forum met 'links' naar 'grote' topics.
In v2 van React zullen topic-aliasen komen, waarmee dat mogelijk is. Maar ik denk niet dat het bijbehorende subforum er ooit gaat komen. Dat is ook meer een LA topic, dan.
Over releasedates doen we geen uitsprakenVerwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 23:22:
[...]
En wanneer staat v2 ongeveer gepland?Binnen een jaar nog?
Dit topic is gesloten.
![]()