Het beeldscherm van mijn toshiba 4600 gaat elke keer spontaan op powersafe mode ofzo. Het lijkt namelijk dat hij uit is, maar als je goed kijkt kan je het desktop wel zien. Wanneer ik dan op het sensortje druk, gaat hij weer aan, maar na een paar seconden springt hij weer naar die "safe mode". Hij hangt gewoon aan het netstroom dus wat zou het kunnen zijn!?
Lijkt me een beetje lastig gaan met een laptopVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 10:59:
Check hem even bij een adner systeem, misschien brakke videokaart.
Heb je je instellingen bij energie-beheer al gecontroleerd?
Lees net: "maar als je goed kijkt kan je het desktop wel zien"
Lijkt me niet dat dit dan iets met energie-beheer te maken heeft
[ Voor 21% gewijzigd door DeverauX op 16-05-2003 11:06 ]
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones
ja, kan het aan dat leipe powersafe programma van toshiba zelf liggen?
[ Voor 75% gewijzigd door Stefmeister op 16-05-2003 11:03 ]
Geen idee, maar dat powersafe programma heb je niet nodig, dus dat was bij mij het eerste wat er af ging
Ik heb er nu WinXP op draaien, en die heeft zelf allerlei Powersave opties.
Fun while it lasted: World Community Grid!
ik hoop niet voor je dat je backlight brak is, anders wordt het een dure grap...
Man - a being in search of meaning
ik voorzie hem wel van windows xp. Wanneer de backlight kapot is geeft hij toch helemaal geen backlight of kan het daar aan liggen dat die idd soms uitvalt?
[ Voor 32% gewijzigd door Stefmeister op 16-05-2003 13:04 ]
Ik moet zeggen dat dat ook mijn idee was aangezien je zei dat je nadat je scherm uitvalt vaag je desktop nog wel kan zien. Het lijkt mij dan ook dat het hierdoor weinig met een power-safe functionaliteit te maken heeft.ik voorzie hem wel van windows xp. Wanneer de backlight kapot is geeft hij toch helemaal geen backlight of kan het daar aan liggen dat die idd soms uitvalt?
Ik weet niet in hoeverre je nog gebruik kan maken van de garantie maar anders zou ik hem gewoon eens laten nakijken.
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones
Pagina: 1