Toon posts:

start-up directory & registry regel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om een virus van mijn computer te kruiojgen moet ik nog 2 akties doen:

1) Aanwezigheid van een snelkoppeling naar het "programma" VxD Manager in de start-directorie van Windows.
Verwijder de snelkoppeling uit de start-up directorie.

2) Aanwezigheid van de volgende registry-regel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
met de waarde:
MSVXD
Verwijder genoemde registry-regel

Vr 1 waar zit de start-up directory?
Vr 2 Hoe doe ik punt 2?

Verwijderd

Wat voor OS ?
1. start/programs/startup klik rechts op "VxD Manager " en kies delete
2. start/run regedit intikken

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
1: startmenu>programma's>opstarten en dan rechtsklikken op die link en verwijderen

2: startmenu>run en dan "regedit" typen, en dan HKEY_LOCAL_MACHINE openen, dan SOFTWARE, dan MICROSOFT, enz...

:)

edit: vteuniss was me voor :)

[ Voor 23% gewijzigd door mjszwo op 16-05-2003 10:46 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Start-up sleutel (key) bedoelen ze in dit geval trouwens.

De DIR is c:\windows\start menu\opstarten (Win9*).

Sla google eens op deze punten na ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
punt 1: Gebruik regcleaner je an ermee proggies die bij opstarten van windows runnen verwijderen en ook nog je register op nutteloze sleutels scannen! btw is freeware! Link = http://www.audioditions.com/HTMLobj-2866/RegCleaner.exe

punt 2: Typ regedit in uitvoeren! Dan kom je in je register terecht! dan klik je op HKEY_LOCAL_MACHINE dan op SOFTWARE en dan op Microsoft en dan :Z Windows dan nog CurrentVersion en als laatste Run en verwijder je sleutel waar
MSVXD staat. Je kan ook gewoon Control+F doen (zoeken dus) en dan MSVXD typen! Dan kom je er direct! Maar dan moeten er geen andere sleutels, waarden zijn die zo heten!

Probeer maar en als het niet lukt post het kijken we wel verder

Suc6 :)