* Woudloper is nu al een tijdje aan het stoeien, maar kom er niet echt uit. Ofwel helemaal niet, dus laat ik het jullie maar even voorleggen.
Op deze pagina heb ik een tweetal (middels javascript) info displays gemaakt op de pagina.
De ene is een info-box (aan de linkerkant) waarin afbeeldingen worden getoond die kunnen worden vergroot. De andere is een verticale scroller waarin de nodige teksten/afbeeldingen/e.d. kunnen worden geplaatst.
Op zich een leuk concept en het werkt ook allemaal in Internet Explorer 6, maar binnen Mozilla 1.1. heb ik de nodige problemen:
Op deze pagina heb ik een tweetal (middels javascript) info displays gemaakt op de pagina.
De ene is een info-box (aan de linkerkant) waarin afbeeldingen worden getoond die kunnen worden vergroot. De andere is een verticale scroller waarin de nodige teksten/afbeeldingen/e.d. kunnen worden geplaatst.
Op zich een leuk concept en het werkt ook allemaal in Internet Explorer 6, maar binnen Mozilla 1.1. heb ik de nodige problemen:
- De inhoud van de scroller wordt op een compleet andere plaats (over de gehele breedte getoond en daar scrolled deze dan ook.
- Daarnaast heb ik ook nog een probleem met de info-box (links), want daar ziet de layout er wel goed uit in IE, maar niet in Moz. Ook werkt deze wel in IE, maar niet in Moz. Echter kom ik daar wel uit
Weet iemand van jullie hoe ik dat probleem met die verticale scroller kan oplossen opdat deze gewoon binnen zijn eigen div blijft??
[ Voor 3% gewijzigd door Woudloper op 18-09-2005 23:05 ]