Toon posts:

Radeon 64mb VIVO probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
met de video in aansluiting krijg ik het niet voor elkaar om een trillingsvrij beeld op te nemen van mijn analoge videocamera. ik gebruik win ME, windows Moviemaker. heeft iemand anders dit probleem ook, zo ja wat heb jij er aan gedaan??

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Hmz... Trillen lijkt mij vrij normaal, omdat TV-signalen interlaced zijn.

Als je de gecapturede beelden nu weer eens terugblaast naar je TV (of met een Edit-proggie de-interlaced) heb je het probleem dan nog?

Verwijderd

Misschien een domme vraag, je hebt het toch wel op pal formaat gezet?!

Verwijderd

Topicstarter
dat lukt dus niet. als ik het capture proggie opstart, op opnemen klik, en dan naar opties ga kan ik niets veranderen. ik heb dus het idee dat ie opntsc staat en inderdaad naar Pal moet maar ik weet niet waar ik het moet zoeken?

Verwijderd

Als je video-in opstart kan je dan niet linksonder op die button klikken met dat vinkje erin en dan naar video gaan en dan uizendstandaard?
Eeh moviemaker heb ik nooit gebruikt, gebruik meestal de video-in om te capturen en edit de boel dan met Ulead Mediastudio Pro.

Verwijderd

Topicstarter
als ik video in wil starten via multimedia center geeft hij een fout melding in de trent van kan tv niet initialiseren, of iets dergelijks, het lijkt wel of de video in poort stuk is:'(
Pagina: 1