Geforce 4 oververhit

Pagina: 1
Acties:

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 13:18
Ik heb een geforce 4 en die is overhit naar mijn weten. Deze conclusie trek ik omdat ik ineens allemaal rare vlekken op mijn monitor kreeg. Toen dan gebeurde heb ik dus mijn systeemkast open gedraaid om te zien wat er loos was. Dat was ook het moment dat ik zag dat de cooler van de videokaart niet draaide.

Sindsdien start de PC ook niet meer volledig op. Hij start op tot het moment dat hij het Bureaublad van windows wil laden dan krijg ik een zwart scherm. Tijdens de rest van het opstarten heb ik van die rare vlekken op mijn beeld zitten.

Die vlekken dat komt ook niet door de monitor want heb al verscheidene monitoren geprobeerd.

Mij vraag is nu kan ik hier nog iets aan doen of kunnen ze er bij MSI (daar is de kaart van: MSI Geforce 4 TI4400 128MB) misschien nog wat aan doen want een nieuwe kopen dat kost weer een hoop geld.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Stephan van Zon

• ZyCo DaMiaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05-2025
ik weet niet hoe lang je de kaart hebt maar een nieuwe fan door msi te laten erop zetten kost te veel tijd dan ben je hem zeker een aantal weken kwijt.
tenzij de winkel waar je hem gekocht hebt direct een nieuwe erop wilt zetten.

als ik jouw was zou ik een nieuwe fan erop zetten of je kan de zalman hp80A kopen dan is hij meteen geruisloos.
heb je ook nooit las meer van een uitvallende fan. :)

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Of voor 20 Euro een nieuwe van Thermaltake erop zetten :9 is nog beter gekoelt ook >:)

Dat gaat trouwens erg simpel, is helemaal niet moeilijk :)

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Je hebt toch gewoon garantie neem ik aan?

In dat geval kan je even contact opnemen met de winkel waar je 'm gekocht hebt en horen wat je verder moet doen.

Ik, geheel anders

Verwijderd

Eerst je pc even aflaten koelen.. .dus na een half uurtje pc weer aan..

bij geen succes vga kaart verwijderen en met een andere testen of je pc dan wel opstart..

werkt dit niet, je kaart als er nog garantie op zit terug naar de winkel brengen.