Ik kan mijn Windows Addressbook niet exporteren. Als ik in Outlook Express kies voor Bestand -> Exporteren -> Adresboek en vervolgens kies voor Tekstbestand dan vraagt hij een locatie. Ik geef dan c:\adresboek.txt in en druk op voltooien. Er wordt dan helemaal geen c:\adresboek.txt aangemaakt, hij vraagt gewoon opnieuw in welk formaat ik wil exporteren. Blijkbaar werkt dit bij mij dus niet. Ik heb wel mijn adressen onderverdeeld in mappen.
Weet er iemand een (andere) manier om mijn adresboek in een database te krijgen, want ik krijg deze maar niet ge-exporteerd.
Weet er iemand een (andere) manier om mijn adresboek in een database te krijgen, want ik krijg deze maar niet ge-exporteerd.
edit:
Ik heb ondertussen ontdekt dat je met Outlook Express enkel adressen kan exporteren die niet in mappen staan. Ik heb al mijn adressen in mappen staan, vandaar dat hij niets deed. Weet er iemand hoe ik de adressen die in de mappen staat, kan exporteren? Ik heb al geprobeerd de map te selecteren, maar dat helpt niet
Ik heb ondertussen ontdekt dat je met Outlook Express enkel adressen kan exporteren die niet in mappen staan. Ik heb al mijn adressen in mappen staan, vandaar dat hij niets deed. Weet er iemand hoe ik de adressen die in de mappen staat, kan exporteren? Ik heb al geprobeerd de map te selecteren, maar dat helpt niet
[ Voor 24% gewijzigd door WimB op 15-05-2003 23:28 ]