I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?
ook antivirussoftware al even gedeinstalleerd?
A wise man's life is based around fuck you
[edit]hij draait al Ad-Aware, en zou Norton Anti-Virus 2003 Corp. Edition uitzetten echt wat uitmaken? Op mijn laptop met dezelfde specs maakt dat geen hol uit....
[ Voor 37% gewijzigd door THiCE op 15-05-2003 23:14 ]
image van een andere pc eroverheen? tis handiger om een freshinstall te doenTHiCE schreef op 15 mei 2003 @ 23:11:
Format C heeft weinig zin. Hij heeft vrijdag er juist een image over laten zetten, dus WinXP + bijbehorende drivers enzo. Sindsdien hapert hij...
dikke kans dat het OS niet zo goed werkt met een image van een andere pc
A wise man's life is based around fuck you
Iedereen van onze opleiding (Industrieel ontwerpen) heeft aan het begin van de opleiding een laptop 'moeten' kopen. Hier zat een bepaalde garantie op, en een servicecontract achtig iets, waardoor je zegmaar als je laptop loopt te kloten, naar een Quick Service Point kan gaan (jah zo heet dat nou eenmaal...) waar er dan een nieuw image over je systeemschijf heen wordt geknald.
Normaal helpt dat altijd, maar blijkbaar hebben ze nu wat verkeerd insgesteld ofzo..
Ik heb het idee dattie om de zoveel seconden iets wegschrijft naar het geheugen of naar de HD, maar ik kan er maar niet achter gekomen wat dat zou kunnen zijn
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zoja:
Installeer eens de laatste chipset drivers + IDE drivers.