Legacy of Kain: Defiance

Pagina: 1
Acties:

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Worden jullie ook zo ziek van die "exclusief voor <insert game-console>" games. De Legacy of Kain series is een van mijn favoriete games series op de PC. Legacy of Kain: Soul Reaver was brilliant van begin tot einde. Weergaloze graphics, sfeer, muziek, gameplay en de verhaallijn was helemaal top. Legacy of Kain: Soul Reaver 2 was ook al zo geweldig, m.u.v. de zwakke intro dan. Ook was er de Legacy of Kain: Blood Omen 2. Deze was wat minder dan Soul Reaver 1/2 maar toch nog erg leuk.

En nu is er dan de Legacy of Kain: Defiance. Op X-Box en PS2. Gister zijn er screenshots van de PS2 versie op gamespot gezet (http://www.gamespot.com/ps2/action/lokdefi/screenindex.html). Weet iemand van plannen van EIDOS voor een PC versie? Ik hoop echt dat de game-consoles niet de macht compleet over-nemen. Stel je eens voor dat Half-Life 2, Deus Ex 2, Thief 3 en Doom III niet op de PC komt......

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
sorry dat ik mierenneuk, maar exclusief betekend dus niet voor Xbox en PS2.

Je kan er niet zoveel aan doen, maar in deze tijd zijn zoveel "exclusieve" spellen opeens ook ergens anders te vinden. HALO komt bijvoorbeeld ook op PC.
Dus gewoon blijven hopen.

[ Voor 8% gewijzigd door armageddon_2k1 op 15-05-2003 23:01 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

Mja zoiets heet marketing ;) En ga er maar vanuit dat het voorlopig niet veranderd.

En ach, waarschijnlijk komt het net als GTA VC (oa) gewoon na een jaar pas naar de PC :)

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Neem nou zo iemand als John Carmack met zijn Doom III. Hij krijgt een gigantische hoeveelheid geld aangeboden van Microsoft als hij het Xbox-only maakt. Carmack vond het wel tof op zich, maar wou dat de PC'ers niet aandoen. Het is dus maar net waar ze voor kiezen...geld....of populariteit.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op 15 May 2003 @ 23:04:
Neem nou zo iemand als John Carmack met zijn Doom III. Hij krijgt een gigantische hoeveelheid geld aangeboden van Microsoft als hij het Xbox-only maakt. Carmack vond het wel tof op zich, maar wou dat de PC'ers niet aandoen. Het is dus maar net waar ze voor kiezen...geld....of populariteit.
Aan de andere kant zou hij ook veel krijgen als hij het op de PC uitbrengt. Zal dus dicht bij elkaar gezeten hebben :)

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 23:06:
[...]

Aan de andere kant zou hij ook veel krijgen als hij het op de PC uitbrengt. Zal dus dicht bij elkaar gezeten hebben :)
Als 75% het niet van inet downt niet nee. Daar heb je ook gelijk de reden waarom veel devvers kiezen voor het console gebeuren IMO.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 15 May 2003 @ 23:19:
[...]

Als 75% het niet van inet downt niet nee. Daar heb je ook gelijk de reden waarom veel devvers kiezen voor het console gebeuren IMO.
Is idd ook zo ja, dat bedoelde ik dus ook met marketing in mn eerste post.

Verwijderd

ff een ander vraagje
ooit de eerste legacy of kain gespeeld? :)
die had pas goede gameplay :p

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Daar dacht ik net aan toen ik de startpost las :D geweldig spel, verschikkelijk sfeervol... Geen enkel Kain spel heeft het niveau van Blood Omen kunnen benaderen, in my humble opinion...
Het zal mij benieuwen wat Defiance ons brengt :)

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

dit beloofd in ieder geval veel:

In the next Legacy of Kain game, both Raziel and Kain will be available as playable characters.

het 1e deel was idd erg leuk. Vooral het commentaar van Kain gedurende het spel was erg tof.

psn-id: Jacman

Verwijderd

Wow ik heb Legacy of Kain: Soul Reaver echt lang gespeeld. De sfeer en de omgeving is echt fantastisch. Ik denk dat ik hem maar weer eens uit de kast trek. :) Ik vond de vechtcombo's best wel stoer. :)

• TweakerNummer
  • Niet online
In terms of platforms, the PS2 and XBox versions have been officially announced, and there have been hints that a PC port will be released at some point. Unfortunately there are no plans for a Gamecube version at this time. I suspect this was due to the apparent poor performance of Blood Omen 2 on that system.
Source: http://www.thelostworlds.net/Defiance.HTML

Met wat geluk komt er dus wel een PC versie.

Verwijderd

Dit spel MOET gewoon voor de PC komen. De hele reeks omtrent Kain en Raziel is gewoon ownage. Superverhaal.

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Even een subtiel schopje.

- LoK : Defiance is inmiddels Gold gegaan.
- Een PC versie zal waarschijnlijk iets later dan de consoleversies uitkomen.

Ik kijk in ieder geval heel erg uit naar dit spel.

Bron: Gamer.nl :7

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:31
bij tothegame staat dit:

Legacy of Kain: Defiance Action 28-Nov-2003 25-Nov-2003

en gamershell to be announce

• Trancentral
  • Niet online
ff een schopje

De game is inmiddels uit , ik zag nog geen actueel topic dus ik dacht ik post het maar hier ;

Wie o wie weet hoe ik deze puzzel oplos? het water moet gezakt worden , maar hoe? ik loop al de hele tijd rondjes :(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tr4ncy/help.jpg

Verwijderd

Dit is trouwens echt een meester spel. in het begin is het nog niet zo heel leuk,.. maar als die tegenstanders echt goede skills krijgen word het pas echt bruut stoer.

die KAIN ruled echt uber!!

Aanrader!!!

• Odin

Odin

¯¯¯¯¯

Hij is erg vet ik ben ook grote fan van de serie. Het minpunt aan dit deel is de camera die af en toe erg onoverzichtelijk wordt. Verder wordt het verhaal weer om te smullen :9

Edit: _Fonz, Ja :)

[ Voor 6% gewijzigd door Odin op 23-12-2003 00:18 ]

Verwijderd

Hebben jullie nou de PC versie? Trancentral?

Verwijderd

god ik hoop dat ie op pc uitkomt, heb soulreaver 1 en 2 allebei legit uitgespeelt (na veel frustratie) en nu zou ik nog gefrustreerder moeten worden dat ie niet op pc uitkomt.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:01
hij IS uit op de PC.... zie de screen hierboven

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

idd vanaf 19 dec te downloaden :P voor de pc :)

• Trancentral
  • Niet online
Ja hij is uit voor de pc :)

Ik heb het probleem ook opgelost , je moest heel droog 2 fakkeltjes aandoen :+

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Eindelijk kun je gewoon op elk punt saven :)

Ben op een gegeven moment met SoulReaver 2 gestopt omdat ik na anderhalf uur ofzo spelen een keer dood ging en alles opnieuw kon gaan doen :(

Maar ik heb de savegames nog, dus toch weer es gaan spelen, want Defiance is wel heel vet. Ik heb em hier nog niet in de winkel gezien, iemand wel? Dees wil ik gewoon origineel :)

En waarom komt ie niet op de Gamecube :( Zou fijner spelen dan mn toetsenbord :(

[ Voor 12% gewijzigd door Glitch op 23-12-2003 11:29 ]

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Trancentral schreef op 23 december 2003 @ 03:16:
Ja hij is uit voor de pc :)

Ik heb het probleem ook opgelost , je moest heel droog 2 fakkeltjes aandoen :+
Zo te zien ben je al verder dan ik. Ik ben in level 3 met Kain en dan moet je een apparaat in het midden ronddraaien om deuren te openen en dan krijg je die telekinetic kracht dat je fakkels aan kan maken. Het probleem is echter dat als ik die kracht heb gekregen dat het apparaat in het midden niet meer wil draaien, zodat de deur opengaat om uit die kamer te lopen. Er is (zijn) aan de andere kant van de muur een (of meerdere) vijand(en) waardoor als ik op action druk, Kain niet het apparaat doet draaien maar aanvalt met het zwaard. Hoe kan ik hier voorbij, want het wil echt niet lukken?????!!!!

• Trancentral
  • Niet online
Heb je goed gekeken of je niet een paar fakkels aanmoest doen? of iets in die trend

• LaborGardens
  • Nu online
Die fakkels er omheen gaan dan idd uit, maar ook al steek ik ze weer aan, hij wil niks anders doen dan aanvallen met zijn zwaard. Ik heb ook al geprobeerd de vijanden uit te schakelen via telekinetic lift en dan naar je toe trekken tegen de muur, maar ook dat mag niet helpen...

Verwijderd

ik kom op een gegeven moment echt met geen enkele mogelijkheid verder.... :'(

kheb effe screenie gemaakt

wie weet wa ik hier moet doen??

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/zulukop/lok.JPG

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-10 16:46
souls opzuigen. totdat je er aantal hebt dan gaat het vanzelf open.

Verwijderd

Yinchie schreef op 25 december 2003 @ 19:50:
souls opzuigen. totdat je er aantal hebt dan gaat het vanzelf open.
ja ik kwam er ook achter, heb daar onderhand een uur rond zitten springen...

moet je gewoon die geesten opzuigen :D

maarja tis nu dus gelukt

Verwijderd

Is er eigelijk ook een manier om de camera achter je character te krijgen zoals bij soulreaver 1 + 2?want ik vind het echt enorm kut lopen als de camera op 1 punt blijft staan en dan opeens verspringt.

Verwijderd

met de allereerste Legacy of Kain zat ik ergens vast, behoorlijk ver in het spel... althans voor me gevoel :P was volgens mij onderweg naar een oracel

soulreaver 1 uitgespeeld dacht ik (in ronde kamer met steeds verdwijnende kain? oid?)... ik vond dat zo vet hoe die werelden zo vervormden als je 'om switchte'

soul reaver2 heb ik niet echt gespeeld volgens mij, weet niet eens zeker tbh :o

vorige legcay of kain heb ik wel tijdje gespeeld maar ben ik na een tijdje ook mee gekapt... weet niet meer waarom maar vond het idd vette spellen allemaal en de hele sfeer eromheen

toch weer s oppakken met dit deel >:)

speel je met dit spel met Kain EN Raziel? of zie ik dat verkeerd? :P

• LaborGardens
  • Nu online
Je speelt idd met Kain en Raziel... ik heb hem trouwens vandaag uitgespeeld, al met al een uurtje of 20 in totaal over gedaan. Zwaar kewle :9~ en verslavende _/-\o_ spellenreeks!

Verwijderd

LaborGardens schreef op 27 december 2003 @ 00:45:
Je speelt idd met Kain en Raziel... ik heb hem trouwens vandaag uitgespeeld, al met al een uurtje of 20 in totaal over gedaan. Zwaar kewle :9~ en verslavende _/-\o_ spellenreeks!
Hoe ben jij langs dat stuk met die fakkels gekomen? ik zit er nu maar kom ook echt niet veder :(

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Welk stuk met fakkels? Zijn er volgens mij meerdere of nie? Met Kain of met Raziel? Die je moet aansteken??

There is no art to find the minds construction in the face

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:53
JAH JAH JAH!
Soulreaver 2 was gewoonweg TOPPIE! (alleen zwak einde ;( )
Dit spel ga ik kopen! Op welke engine is het gemaakt?

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Verwijderd

dat stuk met kain dat je voor het eerst dat flame ding krijgt. Dat stuk waar werkhoven het ook over had.

• LaborGardens
  • Nu online
je kan dat apparaat niet meer draaien om de deuren open te krijgen, maar als je goed kijkt zie je als dat nog wel kan dat bij elke open deur de twee fakkels die ernaar "wijzen" aan gaan... je moet dus de twee achterste fakkels aanmaken en dan gaat de deur waardoor je naar binnen bent gegaan weer open!
Succes met de rest van het spel.

Verwijderd

ok ik zit dus weer vast :S ik moet die dark reaver vinden om die deuren open te krijgen. Nou kom ik op een keer bij een duur met aan iedere kant een bol waarin je je reaver kan stoppen. Heb ik gedaan en weer terug gegaan om te kijken of de reaver nu een deur met zo'n slot kan openen.. NIET DUS! :@ weet iemmand hoe ik die klote dark reaver kan krijgen? want ik loop nou al 2 uur rond vampire killers re vermoorden en lekker cirkeltjes lopen maar ik kom echt niet veder.

• Odin

Odin

¯¯¯¯¯

b3n666: probeer deze walk-through eens ;)

Ik heb de game nu uitgespeeld en ik moet zeggen het verhaal was weer erg mooi.
Alleen jammer dat de camera soms irritant was.

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
leuk spel, zekersteweten :).

Maaruh, ik speel net weer met Kain en dan heb je zo'n falcon ding, wtf moet ik daarmee ?

In die faq staat dat je het ergens in moet zetten ofzo :?
Ik wordt er niet wijzer uit :P, waar moet dat ding heen :P.

301SQN

Verwijderd

Oke ik ben veder gekomen maar nu moet ik die dark reaver spell gebruiken om ontzichtbaar te worden, maar hoe schaken je die in?

• LaborGardens
  • Nu online
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 15:37:
Oke ik ben veder gekomen maar nu moet ik die dark reaver spell gebruiken om ontzichtbaar te worden, maar hoe schaken je die in?
Als je Dark Reaver volledig is opgeladen moet je Action indrukken en ff ingedrukt houden en dan loslaten... et voilà, je bent onzichtbaar!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ik ben er al achter, elke keer een deur overgeslagen :D.
Maargoed, nu ben ik @ voradors (ofzoiets :P) optrekje :).

301SQN

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Bah,
Ik zit met Raziel vast in die spacende graveyard. Ik heb nu echt geen idee wat ik moet doen.

Wel een _/-\o_ spel trouwens. De sfeer en vooral de Voice acting is weer toppie (nooit beter gehoord, alleen Eternal Darkness komt op 2)
Heb Soul Reaver 1 op de psx in een ruk uitgespeeld (was verslaafd) en deel 2 heb ik sinds kort op de pc (ben nog niet zo ver)

[ Voor 58% gewijzigd door Collaborator op 29-12-2003 23:02 ]

This space is occupied

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ARGH!! Wat een extreem nare control/camera combo zeg :P
Ik heb in het verleden het eerste spel met Raziel in de hoofdrol gespeeld, Soul Reaver. Dit was eik een soort Tomb Raider met een ondode in de hoofdrol :P Maar dit bestuurt zo anders, die camera is echt vervelend :/ Loop je een gang in, alles ok > loop je er uit > draait de camera > loop je de gang weer in :+

Jammer imo, ik ga het nog wel even proberen, maar het grijpt me niet zo..

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Okyah schreef op 29 december 2003 @ 22:58:
Loop je een gang in, alles ok > loop je er uit > draait de camera > loop je de gang weer in :+
UH :?
juist niet hoor! dat is juist het idee van deze soort camera en controlls.
Als je recht richting de camera loopt, en de cam gaat ineens achter je staan (anders dus) kan je gewoon je knop ingedrukt houden.

This space is occupied

Verwijderd

Ik heb 'm even gespeeld maar ben gigantisch op de camera afgeknapt.
Als je de camera had kunnen sturen m.b.v. de shoulderbuttons was het mijns inziens een beter spel geweest.
Nu is ie weer ontoegankelijk dankzij de camera.
Nou ja.....de echte fans van Kaïn zullen zich er wel doorslaan ik niet iig.

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op elk 3d adventure / spel heeft altijd wel iemand iets te zeiken over de camera dus ik denk dat het nooit goed is. :D Is gewoon elke keer weer wennen. Resident Evil (de 1e) was toen net zo wennen. Maar als je eenmaal tijd aan het spelen bent val het best mee.

There is no art to find the minds construction in the face

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ja, maar RE is anders :) Ik vond de TR-achtige camera van Soul Reaver het prettigst, ik begrijp gewoon niet waarom ze daar vanaf gestapt zijn..
TheEvilCuber> Euh, dat is dan heel vaag :D Ik had dat ieg niet :P Maar ik ga het nog wel een keer proberen :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Heb Defiance net uitgespeeld

vet man :)

Kain en Raziel ownage _/-\o_

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-10 14:10

rajackar

Blood Minister

heeft iemand hier ook problemen met zijn/haar gamepad. Ik heb zo'n USB converter voor mijn GameCube gamepad en dat werkt bij alle games prima. Maar Defiance ziet helemaal geen geïnstalleerde game controllers. En de Keybord controls zuigen echt priesterpenis :(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

ik zit ergens vast met de pc versie.

Moeilijk uit te leggen.
Je loopt een soort ronde kamer binnen die aan de zijkant ronde rots muren heeft.
En geen dak.
Er zijn twee stenen die je kan verplaatsen. En stoom.
Als je een steen verplaatst dan zit er een schakelaar achter, maar die doet nix.
In het midden zit een plek waar je je zwaard in moet steken, en er is een portal.
Volgens mij moet ik iets met een air zwaart doen ofzo, maar die heb ik nog nergens kunnen krijgen. :S

Iemand een id wat ik moet doen ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 18:30:
ik zit ergens vast met de pc versie.

Moeilijk uit te leggen.
Je loopt een soort ronde kamer binnen die aan de zijkant ronde rots muren heeft.
En geen dak.
Er zijn twee stenen die je kan verplaatsen. En stoom.
Als je een steen verplaatst dan zit er een schakelaar achter, maar die doet nix.
In het midden zit een plek waar je je zwaard in moet steken, en er is een portal.
Volgens mij moet ik iets met een air zwaart doen ofzo, maar die heb ik nog nergens kunnen krijgen. :S

Iemand een id wat ik moet doen ?
Zat daar ook vast. Die linker steen zit niet goed op zijn plaats. Gewoon even opnieuw op zijn plek duwen en de Schakelaar gebruiken. Als het goed is word die steen dan vast gezet.

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:19

CSB

:D

Erg leuke serie. Vond alleen het einde van Defiance wat minder (zal niks spoilen ;) )
Hoop dat er nog een nieuwe komt.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Pagina: 1