Doorverwijzen naar het grote topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Topicstarter
De laatste tijd erger me ik steeds meer aan het geroep om vragen te stellen in "Het Grote.... Topic".
Het sluiten van Radeon 9800 non-PRO stats? terwijl ik het zat te lezen bracht mij er toe -= Radeon Topic - Deel 66 =-/ eens te openen.
Nu ben ik toch al niet zo een grote voorstander van de grote topics omdat ze IMHO de zoekbaarheid van het forum verslechteren. Ik zie GoT als een forum waar hulp geboden wordt en informatie beschikbaar gesteld wordt. Als dit informatie echter niet goed te doorzoeken is neemt IMHO de waarde af.
Met deel 66 van het grote radeon-topic slaat alles... het leest als een chatlog, met posts waarin opgesomt wordt welke users op een ander formu online staan??
Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet echt geneigd bent om een vraag daar te stellen, zelf zou ik het ook niet gauw doen.
Daarnaast is het niet aantrekkelijk voor een deel van die mensen om de grote topics te lezen, ik heb een nvidia kaart, dus waarom zou ik het grote radeon topci volgen? Nadeel is dat ik dus ook vragen die in het topic langs komen nooit zal zien, terwijl ik er misschien wel een antwoord op weet.
Ik snap best dat er een behoefte is om sommige onderwerpen te centraliseren, maar nu worden topics als sub-fora gebruikt, en dat bevorderd niet de overzichtelijkheid.

Just my 2 cents..

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Topicstarter
Thx, maar dat is niet zo zeer mijn ergernis, het feit dat er steeds geroepen wordt om vragen te posten in de grote topics.

JvS verwoordt het mooi:
Grote topics zijn vaak topics waar geen relevante informatie in staat over problemen enzo maar ouwehoer of "ervaring uitwisselen" topics. Als jij iets niet kan vinden omdat het in een groot topic staat, kan je gewoon een topic openen (waarin je dat duidelijk aangeeft). Op die manier hou je de search duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zer0 schreef op 15 mei 2003 @ 22:58:
[...]

Thx, maar dat is niet zo zeer mijn ergernis, het feit dat er steeds geroepen wordt om vragen te posten in de grote topics.

JvS verwoordt het mooi:

[...]
tuurlijk, wordt er naar verwezen, en als je daarnaar wordt verwezen wanneer dat onterecht is kan je best die quote gebruiken lijkt mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Wat ik helemaal achterlijk vindt is het volgende uit de V&B FAQ:
Radeon 7500 topic part :

[ 1 ]

Staat je antwoord hier niet tussen, stel het dan gewoon in zo'n topic, daar zijn ze ten slotte voor.
Stelt er iemand een (domme ;)) vraag: en dan krijg je dit:
Verwijderd schreef op 7 June 2002 @ 12:04:
Dit had je ook wel even zelf mogen uitzoeken. Geen oude topic omhoog kicken met zo'n basic vraag aub.
tja, maar hier heb je dus niets aan

wat betreft die sluitmessage en het feit dat het topic oud is; Maar daar is het topic toch voor!! :?

[ Voor 13% gewijzigd door Glashelder op 16-05-2003 13:29 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dual-zip schreef op 15 May 2003 @ 23:35:
Wat ik helemaal achterlijk vindt is het volgende uit de V&B FAQ:

[...]

Stelt er iemand een (domme ;)) vraag: en dan krijg je dit:

[...]

tja, maar hier heb je dus niets aan

wat betreft die sluitmessage en het feit dat het topic oud is; Maar daar is het topic toch voor!! :?
Wat ik achterlijk vind is dat jij gewoon even de datum van die quote aanpast zodat het lijkt alsof ik dat gisteren nog geschreven heb.... gelukkig was ik gisteren ook al zwart :)

En wat is er mis met de sluitmessage ? Lees de titel van het topic nog eens en lees dan de vraag van de persoon die het oude topic omhoog trapt (terwijl er dus allang een nieuw topic loopt, lekker handig om nog meer grote topics tegelijk te laten lopen).... nee dual-zip jij moet even wat beter lezen en nadenken voordat je zoiets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Het zou misschien een idee zijn, ter experiment, om 'grote' topics op te splitsen in 2 of 3 delen, zodat het veel overzichtelijker wordt. Want inderdaad, dat offtopic/onzinnig geblaat binnen grote topics is erg onhandig voor iemand die netjes wat info zoekt over een bepaald hardware/software/games onderwerp. Over een PMG topic bijvoorbeeld ('t is maar een voorbeeld, kan over alle grote topics gaan ;) :

Het grote Asus A7N8X topic

dat kan dan gesplitst worden in:

1. A7N8X vragen, problemen, compatibility (lijkt me duidelijk, voor specifieke dingen)

2. A7N8X FAQ, BIOSupdates, revisies, nieuws (bedoeld om zo min mogelijk in te posten, meer een soort MED/nieuws topic zeg maar, en om startende A7N8X-ers op weg te helpen)

3. A7N8X algemene ervaringen (er moet dan nog wel een soort 'algemeen' topic zijn, anders kunnen mensen hun eigenlijke ervaringen nergens kwijt. De kans bestaat natuurlijk, dat alles in dat algemene ervaringen topic wordt gegooid, maar als er op gelet wordt, dan hoeft dat niet per se.

De voordelen zijn duidelijk, als iemand een nieuwtje kwijt wil, dan kan dat in het 2e topic. Een probleem in combinatie met een ander stuk hardware in 1. En een algemene ervaring/mening over het mobo in 3. Dit maakt het flink wat overzichtelijker, en levert voor zowel de mensen die hier al lang komen en de weg wel weten, als nieuwelingen veel minder ergernis op. Er valt namelijk veel sneller en preciezer te zoeken naar een bepaald iets, terwijl de mensen die gewoon over het bord willen 'praten' zeg maar, dat in het algemene ervaringen topic kwijt kunnen. Iedereen blij.

Het is dan wel zo, dat er dan gelijk 3 topics zijn ipv 1, dus meer te modden/lezen etc., maar als dit voor alle gebruikers handiger uit zou komen, dan zou het misschien iets zijn om te overwegen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ReemF schreef op 16 May 2003 @ 09:44:
...
De voordelen zijn duidelijk, als iemand een nieuwtje kwijt wil, dan kan dat in het 2e topic. Een probleem in combinatie met een ander stuk hardware in 1. En een algemene ervaring/mening over het mobo in 3. Dit maakt het flink wat overzichtelijker, en levert voor zowel de mensen die hier al lang komen en de weg wel weten, als nieuwelingen veel minder ergernis op. Er valt namelijk veel sneller en preciezer te zoeken naar een bepaald iets, terwijl de mensen die gewoon over het bord willen 'praten' zeg maar, dat in het algemene ervaringen topic kwijt kunnen. Iedereen blij.
het zou kunnen, zeker als expiriment, alleen denk ik dat als er veel vragen en antwoorden in topic 1 staan dat het probleem van het vinden van de oplossing voor jouw probleem toch weer problematisch gaat worden.
uiteraard is het overige "geblaat" er al uit.
Het is dan wel zo, dat er dan gelijk 3 topics zijn ipv 1, dus meer te modden/lezen etc., maar als dit voor alle gebruikers handiger uit zou komen, dan zou het misschien iets zijn om te overwegen :)
idd, het zou te overwegen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens, zo ontopic als het maar zijn kan, al heeft de TS het daar juist in mindere mate over in zijn startpost.... zaken als wat in Albert Heyn laptop; is het wat? gebeurt, vrijwel de helft van alle posts daar gaat over het wel of niet plaatsen van de posts in het 'juiste topic'. :r

Kom op zeg, als je daar melding van wilt maken doe dat dan met een topicreport ofzo en ga geen complete discussie aan in het topic zelf.... :{

wat Verwijderd in "Albert Heyn laptop; is het wat?" zegt dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 11:41:
Overigens, zo ontopic als het maar zijn kan, al heeft de TS het daar juist in mindere mate over in zijn startpost.... zaken als wat in Albert Heyn laptop; is het wat? gebeurt, vrijwel de helft van alle posts daar gaat over het wel of niet plaatsen van de posts in het 'juiste topic'. :r

Kom op zeg, als je daar melding van wilt maken doe dat dan met een topicreport ofzo en ga geen complete discussie aan in het topic zelf.... :{

wat Verwijderd in "Albert Heyn laptop; is het wat?" zegt dus.
helemaal mee eens, en daar is deze dan ook voor bedoeld :)
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

alleen weten veel mensen dit blijkbaar niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 09:25:
[...]

Wat ik achterlijk vind is dat jij gewoon even de datum van die quote aanpast zodat het lijkt alsof ik dat gisteren nog geschreven heb.... gelukkig was ik gisteren ook al zwart :)

En wat is er mis met de sluitmessage ? Lees de titel van het topic nog eens en lees dan de vraag van de persoon die het oude topic omhoog trapt (terwijl er dus allang een nieuw topic loopt, lekker handig om nog meer grote topics tegelijk te laten lopen).... nee dual-zip jij moet even wat beter lezen en nadenken voordat je zoiets post.
Sorry voor die datum hoor. Omdat het topic dicht is kan ik je niet meer quoten. Dus heb ik gewoon een willekeurig iemand gequote en jou bericht erin gezet, alleen die datum ging even fout, excuses daarvoor :P

Maar waarom wordt hij niet uit de V&B FAQ gesloopt :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dual-zip schreef op 16 May 2003 @ 13:31:
Maar waarom wordt hij niet uit de V&B FAQ gesloopt :?
Omdat er nog een hele hoop relevante info in kan staan voor degenen die nog wat over de Radeon 7500 willen weten.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik vraag me eigenlijk af wat de TS dan vind van Het Canon A60/A70 ervaringen topic - Deel 2 ? Dit wordt waarschijnlijk ook een lang topic evenals deel 1. Als topicstarter probeer ik zo nu en dan de beginpost bij te werken als er nieuwe relevante informatie bijkomt uit het topic zelf. Verder kan eigenlijk iedereen er met vragen, opmerkingen of ideëen terecht. :)

Hoe zie jij dit topic dan? Veel info staat in de beginpost en vragen worden serieus beantwoord. Toch komt er ook wel wat niet-relevante informatie voorbij (chatwerk?)waar je denk ik niets aan kunt doen. Komt soms ook de sfeer binnen een topic ten goede mits het gedoseerd gebeurd.

Een "Grote .... topic" zou goed werken wanneer je veel (vrijwel alle) info in een beginpost kunt vinden. Heb je nog bijzondere vragen, opmerkingen of andere zaken die je gewoon niet terug kunt vinden in de startpost dan moet je die in het topic kunnen stellen. :)
ik heb een nvidia kaart, dus waarom zou ik het grote radeon topci volgen?
Niet :) zou ik ook niet doen dan. Wil je eenmaal informatie hebben, dan zul je toch eerst moeten zoeken voordat je je vraag stelt. In veel situaties denk ik dat je het antwoord al vind in de startpost.

Opsplitsen van topics lijkt me werkelijk niets, dan krijg je 3x dezelfde disdussie over bepaalde zaken omdat niet duidelijk is waar het hoort. Dan is helemaal niet meer te volgen waar iets te vinden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zer0 schreef op 15 May 2003 @ 22:58:
[...]

En dat is absoluut slecht voor de search en voor de bruikbaarheid. Hoe het met dit geval zit, durf ik niet goed te zeggen (mail daarvoor dus met pollewob(at)tweakers.net), maar ik sta achter mijn eigen woorden idd.

Grote topics zijn gewoon ondingen, voor specifieke problemen.
Specifieke vragen, met een nette topicstart sluiten en verwijzen naar een groot topic met "vraag het daar maar" vind ik niet kunnen.
ReemF schreef op 16 May 2003 @ 09:44:
Het zou misschien een idee zijn, ter experiment, om 'grote' topics op te splitsen in 2 of 3 delen, zodat het veel overzichtelijker wordt. Want inderdaad, dat offtopic/onzinnig geblaat binnen grote topics is erg onhandig voor iemand die netjes wat info zoekt over een bepaald hardware/software/games onderwerp. Over een PMG topic bijvoorbeeld ('t is maar een voorbeeld, kan over alle grote topics gaan ;) :

Het grote Asus A7N8X topic

dat kan dan gesplitst worden in:

1. A7N8X vragen, problemen, compatibility (lijkt me duidelijk, voor specifieke dingen)
Alsjeblieft niet, specifieke problemen moet (met een goede topicstart) gewoon in eigen topic staan, anders kan je het never nooit meer terugvinden en krijg je alleen maar herhaling en mensen die roepen "het staat er al" enzo.
2. A7N8X FAQ, BIOSupdates, revisies, nieuws (bedoeld om zo min mogelijk in te posten, meer een soort MED/nieuws topic zeg maar, en om startende A7N8X-ers op weg te helpen)

3. A7N8X algemene ervaringen (er moet dan nog wel een soort 'algemeen' topic zijn, anders kunnen mensen hun eigenlijke ervaringen nergens kwijt. De kans bestaat natuurlijk, dat alles in dat algemene ervaringen topic wordt gegooid, maar als er op gelet wordt, dan hoeft dat niet per se.
Dat is iets wat IMO wel in een 'groot' topic kan, maar vragen, problemen en andere dingen moet je niet in een groot topic proppen. Dan kan je het dus namelijk ook never nooit niet terug vinden. Van mij mag je me daarmee wel quoten als het gebeurt. Het is mijn persoonlijke mening, maar dit hebben we binnen de crew ook vaak zat zo besproken.

Grote topics zijn leuk voor ervaringen met producten en discussies, maar noem het dan niet "het grote" topic, want dan slaat het weer nergens op. Een dicussie topic over een product is prima, daarin kan je je ervaringen kwijt, maar als je een probleem hebt, moet je gewoon een eigen topic kunnen openen. Eisen dat iemand 10 pagina's "groot topic" doorneemt, is niet reeel.
SmartDoDo schreef op 16 mei 2003 @ 14:07:
Ik vraag me eigenlijk af wat de TS dan vind van Het Canon A60/A70 ervaringen topic - Deel 2 ? Dit wordt waarschijnlijk ook een lang topic evenals deel 1. Als topicstarter probeer ik zo nu en dan de beginpost bij te werken als er nieuwe relevante informatie bijkomt uit het topic zelf. Verder kan eigenlijk iedereen er met vragen, opmerkingen of ideëen terecht. :)
Dat is dus perferc, van mij hoeft die beginpost niet eens goed te zijn, want zo'n topic omvat gewoon precies wat de titel suggereert en wat de zoekende tweaker zoekt: Ervaringen met dat product. Als hij/zij zelf een topic had gestart, had de info ook maar mondjesmaat binnegedruppeld, dus kan hij/zij gewoon dat hele topic gaan doorbladeren, het gaat allemaal (als het goed is ;)) over ervaringen met dat apparaat.

vandaar ook dat specifieke vragen niet in zo'n topic thuishoren, van die kansloze "ff tussendoor hoor, maar waar is dat draaiknopje voor" posts werk je er mee in de hand: Mensen die geen topic starten maar zon kansloze vraag "ff" in een groot topic tussendoor stellen, dat werk je er ook mee in de hand, vandaar dat ik er gewoon op tegen ben ("het grote Sblive topic" is me ook een doorn in het oog, alle info is gewoon vindbaar of staat in de FAQ en mensen willen nog steeds perse die vragen stellen.)

[ Voor 23% gewijzigd door JvS op 16-05-2003 14:19 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

JvS schreef op 16 May 2003 @ 14:12:

Grote topics zijn leuk voor ervaringen met producten en discussies, maar noem het dan niet "het grote" topic, want dan slaat het weer nergens op. Een dicussie topic over een product is prima, daarin kan je je ervaringen kwijt, maar als je een probleem hebt, moet je gewoon een eigen topic kunnen openen. Eisen dat iemand 10 pagina's "groot topic" doorneemt, is niet reeel.
Denk dat ik het daar wel mee eens ben :)
Het is ondoenlijk door een "Groot....topic" te banjeren op zoek naar jouw probleem. Echter, staat het probleem en oplossing duidelijk in een beginpost van een groot topic, dan is het wel logisch dat een apart topic voor dat probleem gesloten wordt met daarin een verwijzing naar "Het grote...". Met een klein beetje zoeken was de oplossing dan al gevonden. :)

offtopic:
Eigenlijk hoeft deze discussie niet eens. Bij goed gebruik van de search B) kom je het antwoord toch wel tegen, zo niet dan kun je een topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb ook weleens een topic geopend over de 'so-called' 2d kwaliteit van van radeon's, terwijl dat vernsipperd vast ook in radeontopics stond, en in Games heb ik een mariokart topic geopend, terwijl er een "gemacube" topic loopt (heerlijk algemeen, alles door elkaar heen), een eigen onderwerp moet gewoon een eigen topic kunnen hebben. (punt :P). Ervaring en tips topics, kunnen wel erg groot worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Topicstarter
SmartDoDo schreef op 16 mei 2003 @ 14:07:

Hoe zie jij dit topic dan? Veel info staat in de beginpost en vragen worden serieus beantwoord. Toch komt er ook wel wat niet-relevante informatie voorbij (chatwerk?)waar je denk ik niets aan kunt doen. Komt soms ook de sfeer binnen een topic ten goede mits het gedoseerd gebeurd.

Een "Grote .... topic" zou goed werken wanneer je veel (vrijwel alle) info in een beginpost kunt vinden. Heb je nog bijzondere vragen, opmerkingen of andere zaken die je gewoon niet terug kunt vinden in de startpost dan moet je die in het topic kunnen stellen. :)
Het mooie van dit grote topic is dat hij heel specifiek is, zoals JvS al aangeeft.
[...]
Niet :) zou ik ook niet doen dan. Wil je eenmaal informatie hebben, dan zul je toch eerst moeten zoeken voordat je je vraag stelt. In veel situaties denk ik dat je het antwoord al vind in de startpost.
Die opmerking betreft niet zo zeer het zoeken van informatie, maar het aanbieden daarvan. Omdat ik ze niet lees zal ik ook geen antwoord geven op vragen die er in gesteld worden, terwijl ik dat misschien wel zou doen als het een apart topic zou zijn met een duidelijke titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 13:48:
[...]

Omdat er nog een hele hoop relevante info in kan staan voor degenen die nog wat over de Radeon 7500 willen weten.... :)
"Staat je antwoord hier niet tussen, stel het dan gewoon in zo'n topic, daar zijn ze ten slotte voor." :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dual-zip schreef op 16 May 2003 @ 15:53:
[...]

"Staat je antwoord hier niet tussen, stel het dan gewoon in zo'n topic, daar zijn ze ten slotte voor." :?
Ja en ? Dat stukje gaat dus over het huidige grote topic wat loopt ?
Je ziet het vanzelf als het topic dicht is, en in de topiclist staat vrijwel altijd de meest recente actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk dat het punt eerder is dat het zwaar onhandig is om vragen en problemen in een groot topic te pleuren en dat dat dus een beetje tegenstrijdig is met wat hoe er gedacht wordt over grote topics. Een vraag moet gewoon in een eigen topic staan. is beter voor de TS, is beter voor de database en is beter voor ervaringentopics... En je kan mensen gericht doorverwijzen als het nodig is..

[ Voor 33% gewijzigd door JvS op 16-05-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 16:03:
[...]

Ja en ? Dat stukje gaat dus over het huidige grote topic wat loopt ?
Je ziet het vanzelf als het topic dicht is, en in de topiclist staat vrijwel altijd de meest recente actief.
Het gaat hier niet om het grote algemene Radeon topic, maar over het feit dat er staat Radeon 7500 apart. Met andere woorden zou je kunnen zeggen dat de 7500 niet in het algemene topic thuishoort maar in het aparte topic. Bovendien is dat topic nog láng niet aan de 1000 post toe en is er geen recent topic.

Waarom staat er nou "*V&B faq?*" in de topictitel ?

[ Voor 5% gewijzigd door Glashelder op 16-05-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dual-zip schreef op 16 May 2003 @ 16:17:
Het gaat hier niet om het grote algemene Radeon topic, maar over het feit dat er staat Radeon 7500 apart. Met andere woorden zou je kunnen zeggen dat de 7500 niet in het algemene topic thuishoort maar in het aparte topic. Bovendien is dat topic nog láng niet aan de 1000 post toe en is er geen recent topic.
De Radeon 7500 is OUD. Daarom is er geen recent topic kennelijk.
En mail anders Pollewob even, die gaat er over.

En inderdaad, dat *V&B FAQ* mag er van mij best wel uitgehaald worden, dat zou een offtopic discussie tot gevolg hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 16:31:
[...]

De Radeon 7500 is OUD. Daarom is er geen recent topic kennelijk.
En mail anders Pollewob even, die gaat er over.

En inderdaad, dat *V&B FAQ* mag er van mij best wel uitgehaald worden, dat zou een offtopic discussie tot gevolg hebben :)
maar als er in de FAQ staat dat je er kan posten, waarom staat het dan op slot met de mededeling dat je een oud topic niet mag kicken. Daar 'is 'ie ten slotte voor' ;)

Pollewob zal dit wel lezen als er notabene *V&B faq* in de titel staat 8)

edit: ja inderdaad, beetje overbodige discussie :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door Glashelder op 16-05-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dual-zip schreef op 16 May 2003 @ 16:42:
[...]

maar als er in de FAQ staat dat je er kan posten, waarom staat het dan op slot met de mededeling dat je een oud topic niet mag kicken. Daar 'is 'ie ten slotte voor' ;)

Pollewob zal dit wel lezen als er notabene *V&B faq* in de titel staat 8)
Zucht.... er staat in de FAQ dat je er kunt posten, maar dat ging dus niet alleen over dat ene topic maar ook over de andere Radeon-topics. En los van dat, vind je niet dat je een beetje heel erg aan het doordrammen bent ?
En waarom ie op slot ging heb ik ook al uitgelegd, sjees, het is dat het vrijdagmiddag is hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

laten we die discussie maar achterwege laten ":waarom iets op slot gaat" mag je lekker over mailen, da;s niet boeiend om in LA over te bomen. De 7500 hoeft niet echt meer besproken wordne qua "heeft iemand er ervaring mee", ik sloop dat vb faq er wel ff uit, maar het is wel een apart stukje policy ';).

[ Voor 19% gewijzigd door JvS op 16-05-2003 16:53 ]

Pagina: 1