Asus Brander doet t niet meer goed..

Pagina: 1
Acties:

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-03 08:57
Mijn ASUS CRW-4012A 40x 12x 48x is enorm raar aan t doen als ik een CD wil branden sinds een paar dagen.
Normaal gesproken bleven de Read Buffer en de Write Buffer op bijna maximaal, maar de laatste paar dagen is de Write Buffer flink aan het gek doen.
Als ik een CD brand, kon ik een paar dagen geleden nog gewoon winamp erbij draaien en andere kleine dinge doen. Nu kan dat echt niet meer. Winamp schokt om de paar seconden.
Een CD branden duurde eerst 3.50 minuten, en nu ineens omdat de Write Buffer aan het flippen is duurt het 6.50 minuten...

Is me Brander dood aan het gaan? :'(

Aap!

Verwijderd

ik denk dat je dma uit gegaan is even de ide controller wegooien bij aparaatbeheer rebooten en weer op dma zetten en branden maar weer.

althans dat denk ik [heb ik ook gehad]

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-03 08:57
Dat stond iid bij 1-tje uit.. gister aangezet. maar probleem was nu opgelost, zal ff cd-tje fikken en kijken offie t weer normaal doet..
thx

edit: Is nog niet opgelost :'( nog steeds loopt me buffer terug en weer op en blijft een paar sec. hangen...

edit2: wh00ps had de verkeerde device gedelete... gewoon de fikker ipv ide controllers, thx !!!!!!!!!!!!111
Kon nu gewoon IE openen terwijl ik een CD-tje aan t fikken was whieeeeeeee :)

[ Voor 58% gewijzigd door harmageddon op 15-05-2003 22:33 ]

Aap!