Ik probeer een tijdje van een PII 233 Mhz een server te maken die ook inet doorgeeft. Vroeger kwam internet binnen via mijn pa zijn pc en verdeelde die dan met Winroute het over de andere pc's (wat overigens zonder enige problemen ging).
Maar nu zit ik contstant met 't probleem dat Wirnoute altijd de foutmelding WRSendPacket() Failed geeft, waardoor ik dan niet meer op internet kan met de andere pc's.
Stappen die ik al heb ondernomen:
1) Hier op Got de search gebruikt en ook google :
a. Instellingen veranderen in registery -> geen oplossing
b. MTU-waarden veranderd -> geen oplossing
c. WinRoute herinstalleren -> geen oplossing
2) Nic's verstoken; er zat een Realtek en een 3Com combo XL PCI in. Deze zijn nu vervangen daar 2 nics van D-Link DFE-530TX -> geen oplossing
Server-config
PII 233 Mhz
Win2k Server
128 Mb ram
2 nics D-Link DFE-530TX
AOpen Mobo AX6L (of zoiets)
Het gekke is, toen mijn pa deze pc (PII) nog gebruikte ging dit vlekkeloos onder Win98SE, en op zijn nieuwe pc (AMD Athlon XP) ging dit ook onder Win2K Prof. (niet server-edition)
Iemand nog raad?
Maar nu zit ik contstant met 't probleem dat Wirnoute altijd de foutmelding WRSendPacket() Failed geeft, waardoor ik dan niet meer op internet kan met de andere pc's.
Stappen die ik al heb ondernomen:
1) Hier op Got de search gebruikt en ook google :
a. Instellingen veranderen in registery -> geen oplossing
b. MTU-waarden veranderd -> geen oplossing
c. WinRoute herinstalleren -> geen oplossing
2) Nic's verstoken; er zat een Realtek en een 3Com combo XL PCI in. Deze zijn nu vervangen daar 2 nics van D-Link DFE-530TX -> geen oplossing
Server-config
PII 233 Mhz
Win2k Server
128 Mb ram
2 nics D-Link DFE-530TX
AOpen Mobo AX6L (of zoiets)
Het gekke is, toen mijn pa deze pc (PII) nog gebruikte ging dit vlekkeloos onder Win98SE, en op zijn nieuwe pc (AMD Athlon XP) ging dit ook onder Win2K Prof. (niet server-edition)
Iemand nog raad?