ik wilde ook even een sweex voedingen topicje openen, maar er was er al eentje, dus ga ik hier op door.
ik heb een paar van die 400 watt dingen, en ik wil weleens weten of mensen die ook hebben en of ze bevallen.
nu wil het geval dat ik op soldeerbout (elektonica) niveau een totale leek ben, dus ik kan niet op het oog zeggen of een voeding goed is. het voelt wel goed aan.
- zwaar qua gewicht
- gigantische condensatoren (iig in vergelijking met bijvoorbeeld mijn codegen 300w)
nu is de vraag: hebben ze er alles aan gedaan om het voor de leek heel wat te laten lijken, of stelt het echt wat voor?
ik heb ff een pic gemaakt met mijn super brakke hp cam. je ziet dus de grote condensatoren en heatsinks
nadeel is iig dat ze een hoop herrie maken. de fan is gereguleerd op de één of andere manier, maar niet op een nette manier. eerder op spanningspieken dan op temparatuur denk ik. de fan gaat bij normaal gebruik steeds harder en zachter draaien, en dat is niet exemplarisch. er zit een temp. sensor in, dat wel. die verplaats ik vanuit midden in een spoel naar ergens aan de rand van de voeding, dat lost het een beetje op, maar nog niet helemaal. (die sensor zit dus normaal gesproken in zo'n afgebeelde koperen spoel in het midden gestoken)
oh voor de sleutelaars:
je mag ze ongestraft openschroeven. geen warranty void stickertje ofzo. das wel oke.
[
Voor 35% gewijzigd door
smvs op 10-07-2003 00:23
]