Toon posts:

Headsets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok jongenz,
De Hcc dagen zijn er, maarre ik ben nu op zoek naar een goeie headset, geen prul ding, maar kan eigelijk weinig tot geen info vinden over dit OW. Blijkbaar vind niemand een test in headsets noodzakelijk :?

Hmmz, wie kan mij hier een beetje advies geven?

Tnx

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Neem gewoon een headset uit de nieuwe Labtec serie. Zelf ben ik erg te spreken over de Axis 501 (maar dies "mono", heeft maar 1 oorschelp) de Axis 502 heeft er wel twee..

Wil je een beetj ehightech headset ga je voor de Labtec 002

Maar die dingen hoef je echt niet op de HCC te kopen ;) ....

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Topicstarter
tnx, nog meer mensen die hun mening willen meedelen? Ik vraag me af, hoe die game-headset is van ????Creative???
Iemand?

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Kijk eens hier:
http://www.comtronics.nl/headsets.html
Ik heb deze headsets zelf geïmporteerd en ze zijn echt van uitstekende kwaliteit (met name die van Fl.59,-)
Plantronics (www.pcheadsets.nl)verkoopt soortgelijke voor het dubbele van de prijs!
Ik probeer niet te spammen (zoveel verdien ik er namelijk niet op), maar wil je op een goed alternatief attenderen! :)

Verwijderd

Topicstarter
jah die zien er goed uit :D
Maar ik ben nog steeds benieuwd naar die gamers-headset, iemand?
Of iemand weet waar ik dat plaatje vandaan kan krijgen? :?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand misschien informatie over Draadloze Headsets?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Sorry kan je niet helpen maar ga wel een paar headsets kopen zodirect op de HCC, voor freespeech. HEt moet dus wel een goeie zijn, dat schijnt nogal te schelen qua stemherkenning (ivm omgevingsgeluid)...
Laat wel weten wat t is geworden :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

labtechs zijn erg goed

de headset die bij de microsoft voice commander zit is ook erg goed, maar ik weet niet of je wle 169 piek over hebt voor die hele set

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
ok tnx guys, Ik heb dus gekeken naar die Game commander van M$ iedreeen is er erg te spreken over maar hij heeft geen oorschelpen, nu zit ik op de labtec site en zie ik een paar mooie hs-jes liggen:
De axis002Afbeeldingslocatie: http://www.labtec.com/europe/images/products/axis002.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.labtec.com/europe/images/products/axis502.jpgDe Axis502
De axis002 ziet er echt gaaaaaaaf uit, maar jah de specz van de 502 zien er op beter uit, wie kan dedoorslag geven? Help!!!
Info op:

www.labtec.com/europe/axis002.htm
www.labtec.com/europe/axis502.htm

Verwijderd

Kosten??
van de 002?

Verwijderd

Gewoon een sennheiser nemen en dan losse creative microfoon... Daar kan je van een afstand ook gewoon normaal praten.

Ok een sennheiser kost je ook wat maar dan heb je ook wat :]

dit is mijnes:
www.sennheiser.com/News/HD570.htm
Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.com/News/HD_570.gif

Verwijderd

Op vrijdag 24 november 2000 17:16 schreef Alchemy het volgende:
Ok een sennheiser kost je ook wat maar dan heb je ook wat :]
En wat kost die dan??

Verwijderd

240 piek, geluid is echt top.. had laatst sony van 140 hier maar deze rulez echt. Geluid zo goed en in games hoor je alles echt super goed.!

Topding!

Verwijderd

Maar hij vroeg om een headset >:)

Verwijderd

Topicstarter
Maarwaarom zou k ik van ee afstand willen praten als ik al voor wat minder geld twee in een kan krijgen :P
ik zit nie zo ruim, ben ook maar een arme scholier, met een hooggehalte ziekteverzuim :P
hmmz, jah de prijzen, daar ben ik ook naar op zoek, ff zoeke

Verwijderd

Topicstarter
ALERT ALERT ALERT ALERT ALERT ALERT ALERT

Attention Dizzytal, Attention Dizzytal

Je zegt dat ik die dingenniet zo nodig op de hcc moet kopen, maar weet je ergens waar ze die dingen uberhaupt verkopen???

Pls help me out

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik zie niet zoveel verschil eigenlijk, ja...misschien die laatste zin bijde 502,

maar das meer verkooppraat denk ik...
Pagina: 1