[9500PRO]FFAA/AA aanpassen > reboot

Pagina: 1
Acties:

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Als ik hier mijn smoothvision instellingen wil aanpassen dan reboot het hele systeem.

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~diebe061/blaterij.jpg

als ik hier dus klik op "NU" dan hoor ik mijn IBM harde schijf een klik geven, het beeld valt uit en de pc reboot. Ik wil m'n FFAA en AA instellingen opschroeven voor Vice City, en dat lukt dus niet en daar baal ik van :Y) Ik draai onder Win2k met Catalyst 3.0, 3.1 en nu 3.2 :'(

Specs:

MSI 645E-Max U
Sapphire ATi Radeon 9500 PRO 128 MB
256 MB PC2700 geheugen
300 watt Zalman (ZM300A-APF getest @ THG 352 Watt :7 )
IBM 80 GB @ 7200 RPM
tja en de nodige troep verder; cdrom, netwerkaart :o

ik hoop dat ie een beetje /kansvol is want ik weet niet welke info ik verder moet geven :'(

edit: tja, nu gaat ie lekker zelf zitten bepalen wat ie wil. Nu opeens 4x FSAA en 8X AA :+

Titelchange request bij deze: FFAA ==> FSAA :X

[ Voor 12% gewijzigd door Glashelder op 15-05-2003 21:49 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
38 minuten te vroeg een schop :+

[ Voor 6% gewijzigd door Glashelder op 16-05-2003 21:10 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Vice City he....pfoeh...umm. Kan de engine van het spel wel FSAA aan dan? Zelf draai ik zonder FSAA en andere truukjes ( wel met een iets overgeklokte ti 4800 SE daartegen ) en op zich zitten er wat karteltjes en randjes in, maar het valt zeer goed te spelen en als je aan het cruisen bent valt het niet echt op!

Helaas ken je dus niet echt helpen....maar...succes...

There is no place like ::1

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Het probleem ligt niet aan Vice City, die kan prima met FSAA en AA omgaan, ziet er echt veel beter uit naar mijn mening.

Maar het gaat mis in het ATi menu @ Beeldschermeigenschappen

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

...efkes driver opnieuw installeren..of is het gewoon een probleem in de catalist driver, ya know ...een iets te foute versie :-p, hey veel versies zijn goed, maar sommige niet!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Niets ingevuld Sjaakie :7

offtopic:
ofterwel schop

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Toch klinkt het als een driver probleem!

Probeer versie 3.4 eens :-p

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:22

KneoK

Not in a million lightyears

Je moet eens kijken naar het Ati tabje OPTIONS. De bovenste optie is bij mij "Re-activate all warning messages". Deze stond bij mij aan. Later heb ik deze uitgezet en ineens kreeg ik ook de melding die jij nu krijgt als ik FSAA of AF wilde veranderen. Nu heb ik deze net weer AAN gezet, even toepassen, toen gelijk weer UIT gezet en voila, geen melding meer.

Nu denk ik niet dat dit je van het reboot probleem afhelpt, maar je kunt het allicht proberen. Het laat de melding in ieder geval achterwege en past de instellingen gelijk toe.

Deze melding had ik overigens voor het eerst met CAT 3.4, maar dit was ook de eerste driver die bovengenoemde optie standaard AAN had staan toen ik ze geinstalleerd had.
Met 2.4, 2.5, 3.0, 3.1 en 3.3 van Dell heb ik dit bericht nog nooit gehad.
Pagina: 1