[Router & Counter-Strike] Na een tijdje gamen loss

Pagina: 1
Acties:

• smarthass
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 13:30
Hey,
Ik kreeg laatst een moeilijke vraag van een vriend van mij waarop ik geen antwoord kon bedenken. Hij heeft geen GoT account, daarom post ik het maar even voor hem :*)

Dit is zijn probleem(pje):

Hallo, ik heb een probleem hiero...... ik heb sinds een paar maanden een router..
mijn chello kabeltje is aangesloten op de wan poort van de router....
en aan de router heb ik 4 pc's zitten....alles was verder oke...internet had ik...gene problemen. Maar sinds een paar weken heb ik een gek probleem.
Steeds als ik ga counter striken krijg ik precies na 20 minuten loss 70...als ik dan wacht totdat het over gaat komt er te staan CONNECTION PROBLEM...
als ik RETRY doe..dan doet ie ut weer...zit ik weer in de server...geen last..en dna WEER na 20 minuten komt die loss 70 weer opzetten...
moet ik weer retryen..en dan weer na 20 minuten het zelfde probleem..ik snap echt niets meer van...want dit heb ik nog nooit gehad..
ik dacht eerst dat ut aan counter strike lag...ik had alles opnieuw geinstalleerd (half-life en de counter-strike mod)...probleem niet opgelost...toen dacht ik dat er wat me computer was.
Dus had ik counter strike op een andere computer gezet en ging ik daar counter striken..maar hetzelfde probleem. na 20 minuten weer die loss 70..
Ik denk dus eigenlijk dat het aan me router ligt..niet aan me internet verbinding aangezien me download snelheid en gewoon surfen over het net even snel gaat.
Dus ik heb even naar de router gekeken..naar mijn idee waren de instellingen niet verandert ofzo .. Ik heb dus een x de reset knop ingedrukt van de router..maar weer hetzelfde probleem...Als ik met counter strike zelf een internet server maak dan heb ik nergens last van...en op LAN ook niet...maar het ligt niet aan me cs aangezien het nog steeds lagt als ik opnieuw installeer en op ander comp gebruik... dus ik denk tog dat er iets is met me router..

ff wat gegevens: kheb deze router: SiteCom xDSL/CABLE broadband router 4S (gekocht bij Paradigit)....kheb DHCP dingen aanstaan...automatisch ip enz..nu vraag ik jullie..is dit misschien op te lossen? wellicht door een driver van de router..
of een instelling...want het is opmerkelijk dat de loss om de 20 minuten komt.. dus graag jullie hulp en alvast bedankt.

Het gaat hier om loss in het spel zelf, die word aangegeven bij de netgraph van counter-strike.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen met dit vage probleem

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:06
wat gebeurt er als je je PC meteen aan Chello hangt?? valt hij dan ook na 20 minuten weg??

Zo ja -> probleem Chello
Zo nee -> Probleem router, probeer eens een firmware update

• smarthass
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 13:30
Voordat hij de router had had hij internet softwarematig doorgeroute met een pc als router dus. Toen had ik hem nooit horen klagen over loss enzo :).