If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Ik kan het net zo goed in m'n signature zetten en het wordt misschien ééntonig maar waarom geen ATI Radeon?, deze heeft het allemaal, ietsjes minder snel in games, maar een uistekende 2d op hogere res.
Anders kom je bij Canopus terecht, volgens velen de beste 2d-filters, maar deze is niet in de States en Europa te koop, maar misschien wel ergens/of via via te importeren.
Anders kom je bij Canopus terecht, volgens velen de beste 2d-filters, maar deze is niet in de States en Europa te koop, maar misschien wel ergens/of via via te importeren.
Niet op voorraad.
Ik heb zeker aan de Radeon gedacht en nog steeds trouwens, maar ik ben gewoon een beetje huiverig voor ATI.... Driver support was altijd een erg zwak punt voor ATI, alhoewel het de laatste tijd wat beter gaat geloof ik. Ik draai uitsluitend W2k en dan levert de Radeon weer wat in tov de GeForce. Bovendien vind ik de Radeon gewoon te duur! Maar aan de andere kant wil ik absoluut niet inleveren aan 2D-kwaliteit...
Ik heb nou een tijdje met de radeon gespeeld en de drivers zijn zeker nog niet waar ze wezen moeten, sommige games hebben nog wat kleine foutjes maar verreweg de meeste zijn probleemloos speelbaar.
Er is echter volgens mij nog steeds ruimte voor performance verbetering, daar de radeon met HyperZ een grotere bandbreedte heeft de de GTS, maar soms toch nog wat achterblijft al scheelt het zeker niet veel.
Verder zijn er al meer drivers uitgelekt dan ooit het geval was bij ATI, maar deze hebben in mijn geval nog niet tot spectaculaire verbeteringen geleid.
Het blijft een kwestie van voorkeur.
Er is echter volgens mij nog steeds ruimte voor performance verbetering, daar de radeon met HyperZ een grotere bandbreedte heeft de de GTS, maar soms toch nog wat achterblijft al scheelt het zeker niet veel.
Verder zijn er al meer drivers uitgelekt dan ooit het geval was bij ATI, maar deze hebben in mijn geval nog niet tot spectaculaire verbeteringen geleid.
Het blijft een kwestie van voorkeur.
Niet op voorraad.
Het schijnt dat Hercules veel betere uitgangsfilters op hun videokaarten zet. heb ik een keer ergens gelezen op tweakers.net, een paar weken geleden. Een of andere random gast had zijn V7100 verbouwd en sprak van een zichtbaar betere beeldkwaliteit.
mARCO
mARCO
sigloos
Verwijderd
He marco de V7100 is van ASUSOp donderdag 23 november 2000 23:41 schreef _mARCO_ het volgende:
Het schijnt dat Hercules veel betere uitgangsfilters op hun videokaarten zet. heb ik een keer ergens gelezen op tweakers.net, een paar weken geleden. Een of andere random gast had zijn V7100 verbouwd en sprak van een zichtbaar betere beeldkwaliteit.
mARCO
Hmm, eigenlijk wel een beetje een onduidelijke zinsopbouw, ja....... Tuurlijk weet ik dat de V7100 van Asus is en de 3D Prophet II MX van Hercules, ik heb ze beide gehad. Doh! 
Wat ik bedoelde te zeggen is dat die gozer zijn V7100 had omgebouwd, en dat dat een zichtbaar betere beeldkwaliteit ten gevolge had. Hij zei ook dat het eigenlijk met elke GF2 MX moest, behalve de Hercules. Die heeft standaard al HQ uitgangsfilters (volgens hem dan). Persoonlijk kon ik geen verschil zien tussen mijn vroegere V7100 en mijn huidige Hercules GF2MX.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat die gozer zijn V7100 had omgebouwd, en dat dat een zichtbaar betere beeldkwaliteit ten gevolge had. Hij zei ook dat het eigenlijk met elke GF2 MX moest, behalve de Hercules. Die heeft standaard al HQ uitgangsfilters (volgens hem dan). Persoonlijk kon ik geen verschil zien tussen mijn vroegere V7100 en mijn huidige Hercules GF2MX.
sigloos
Hoe is het heelal ontstaan?
Waarom zijn stuivers groter dan dubbeltjes?
Wat is de zin van het leven?
Waarom is een Radeon duurder dan een GF2?
Dat vraag ik mij inderdaad ook af.... NOT!
Waarom zijn stuivers groter dan dubbeltjes?
Wat is de zin van het leven?
Waarom is een Radeon duurder dan een GF2?
Dat vraag ik mij inderdaad ook af.... NOT!
sigloos
ATI Radeon 32 MB DDR: fl. 686,--
ASUS V7700 GF2 32 MB Pure: fl. 599,--
Bron: Pricewatch
ASUS V7700 GF2 32 MB Pure: fl. 599,--
Bron: Pricewatch
Verwijderd
nou ik vind de mijne (grandmars...jaja vage merk) een goede 2d hebben met twinview....vergeleken met een elsa of een Msi...dus...
Pagina: 1