nec nd 1300 dvd brander

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-03 08:19
ik had deze brander bestelt maar kreeg hem aangeleverd zonder software.
wie weet welke software hierbij hoort en waar ik het vandaan kan halen?
morgen zal ik zeer zeker het bedrijf bellen maar eer ik het krijg nagesuurd zal er wel een paar dagen overheen gaan en zolang heb ik geen zin om te wachten.

alvast hartelijk dank

ps ik zocht in de diverse topics maar vond niks over welke soort brandsoftware

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Wat heb je besteld dan :? Waarschijnlijk heb je de bulk-versie, en die wordt nu eenmaal zonder software geleverd. Drivers en firmware updates zijn vast wel met google of op hun eigen site te vinden.

Software kun je natuurlijk gewoon downloaden, bijvoorbeeld de nieuwste Nero :)

ff voor de duidelijkheid; ik heb pas de NEC ND 1100a gekocht en daar zat Nero bij als software (meerdere versies, waaronder expresse)

[ Voor 20% gewijzigd door LuNaTiC op 15-05-2003 19:26 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:57
Er is enorm veel software om dvd's mee te branden maar Nero kun je heel goed gebruiken. Kon je zelf ook wel vinden !

edit:
Te laat, dacht ik al toen ik typte

[ Voor 21% gewijzigd door Ebbie op 15-05-2003 19:26 ]

• dimocash
ik heb ook nero 5.5.10 al gedownload maar die herkend hem niet :(

hmm mischien toch de bulk besteld ja, dom van me, achteraf.

• dimocash
maar welke programma;s moeten hem dan ook kunnen herkennen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lunatic says it all :)

Gewoon even op de site van de fabrikant kijken (Nec dus B) ) voor drivers en firmware updates. Verder kun je praktisch elk gangbaar brandprogramma gebruiken, zolang het jouw Nec maar ondersteunt. Da's slechts kwestie van opzoeken van een soort Compatibility List op de support site van de softwarefabrikant. Natuurlijk kun je ook gewoon zélf diverse (populaire) brandprogseltjes uitproberen, zoals een echte Tweaker betaamt ;)

Omdat het hier duidelijk aan zelfwerkzaamheid ontbreekt gaat dit topic dicht. Zie de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) voor nadere details :)

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 15-05-2003 19:30 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.