Toon posts:

Wie weet of de nieuwste A7V bios te downloaden is?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de laatste bios waarmee je in je bios scherm kunt OC'en en niet met behulp van de jumpers ect. ect.
Wie weet hier meer over?? :?

Verwijderd

Op donderdag 23 november 2000 21:10 schreef Buddyholly het volgende:
Ik ben op zoek naar de laatste bios waarmee je in je bios scherm kunt OC'en en niet met behulp van de jumpers ect. ect.
Wie weet hier meer over?? :?
Op de site van Asus Duitsland
www.asuscom.de daar staat ie de 1005e
Het is wel een beta ;(

Succes

Verwijderd

Ik heb deze bios-versie al geinstalleerd, maar bij mij werkt hij voor geen meter, ik kan niet eens meer opnieuw opstarten :(. Pas als de spanning eraf is geweest kan 'ie opstarten. Wie heeft dit nog meer en wat is er tegen te doen?

Verwijderd

Topicstarter
En wie weet hoe het nu precies zit met die Abit KT7 Raid?? Ondersteunt ie nu geen of wel een Soundblaster Live! kaart??
Graag response:?

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ik kan die Asus 1005E niet eens uitpakken !

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 23 november 2000 21:36 schreef Buddyholly het volgende:
En wie weet hoe het nu precies zit met die Abit KT7 Raid?? Ondersteunt ie nu geen of wel een Soundblaster Live! kaart??
Graag response:?
Gebruik de search,
en dat is off topic !!!!!

Verwijderd

Op donderdag 23 november 2000 21:29 schreef Dey het volgende:
Ik heb deze bios-versie al geinstalleerd, maar bij mij werkt hij voor geen meter, ik kan niet eens meer opnieuw opstarten :(. Pas als de spanning eraf is geweest kan 'ie opstarten. Wie heeft dit nog meer en wat is er tegen te doen?
Ik kan de 1005-03e versie niet ik heb de 1005.03d geflashd en die is stabiel maar geen werkende MP, ik zou even een andere bios flashen dan ben je van het gezeur af, want ik denk niet dat je er iets aan kunt doen:z

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-09 08:22
NIET de 1005 beta bios downen, de Multiplier aanpassen via bios werkt niet. en hij is nog vrij onstabiel ook.

Verwijderd

Bedankt broeders...Inmiddels heb ik 1004d geinstalleerd en hij werkt weer naar behoren :7.

Mijn advies: Installeer nog niet de 1005*!!

Verwijderd

ik heb met veel heen en weer geflash en raar geboot uiteidelijk de 1005 03e stabiel draaien. Nou moet ik alleen nog effe de processor unlocken. Hoe doe je dat nu precies:0
----------------------
duron700@770 + a7v
Pagina: 1