Overnet geen search na tig minuten

Pagina: 1
Acties:

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Ello,

Ik heb een probleempje met "Overnet Command Line Client v0.48. ". Toen overnet net geinstalled was op me linux bak, ging alles perfect.

Maar spoedig was ik niet meer in staat om een search te maken. Er komen gewoon geen resultaten meer. Zelfs het booten van een andere client helpt hier niet.

De tijdelijke oplossing is gewoon de client af te sluiten, contact.dat uit het orginele install bestand te halen, en client weer starten. Dan gaat alles weer even goed. 8)7

Ik heb het idee, dat dit probleem gegenereerd wordt als ik geen downloads meer heb staan.

Ik zou deze overnet client (met of zonder downloads) 24/7 willen draaien. Maar het is natuurlijk niet te doen als je search er 'zomaar' mee ophoud. Zeker als de enige oplossing lijkt de contact.dat terug te zetten en vervolgens de client weer te starten.

Kent iemand dit probleem, en valt er iets aan te doen met een of andere optie welk ik nog niet ondekt heb?

p.s. heb er maar een appart topic voor gemaakt aangezien het grote overnet topic al lang niet meer gebruikt wordt..

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:28

Zoefff

❤ 

Het helpt zeker niet heel toevallig om je max. aantal connecties wat hoger te zetten?

Ik heb ooit in een ver verleden Overnet gebruikt, en weet dat de search ook moeilijk ging doen nadat ie een tijdje aan stond. Nadat ik het max. aantal connecties flink omhoog had geschroefd, deed ie het weer goed..

Kort daarna ben ik echter overgestapt op eMule, dus ik heb het niet heel lang kunnen testen ;)

Je weet overigens dat er ook een GUI voor de linux overnet client is he? http://ed2k-gtk-gui.sourceforge.net/download.shtml :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter