(--=) Peace For Everybody (=--)
Verwijderd
Heb je Norrod al gebeld/gemaild om te vragen hoe het zit?blaatpaal schreef op 15 May 2003 @ 17:43:
Hallo,
kast heb ik bij norrod weg en tis zo`n standaard ding
Lijkt me heel stug dat je moederbord niet past. Tenzij je een Mini-kast hebt, maar dat lijkt me nietweet iemand hoe ik dit kan verhelpen ? ipv andere kast te kopen ?
Zowieso in alle kasten vanaf midi en dan omhoog in grootte. Sommige Mini-kasten volstaan ook wel, maar die blijven vaak achter in voeding.en of het niet te verhelpen is welke kast dan wel ? ( zo goedkoop mogelijk )
Verwijderd
Lijkt me niet. Het gaat om een kast die te klein is, niet om een Asus moederbord die te groot isVerwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 17:45:
stel je vraag in het grote asus a7v8x topic
Groot Asus A7V8X Topic
Alle gebruikers centraal. Wellicht is iemand anders daar ook al tegen dit probleem aangelopen.
Alle gebruikers centraal. Wellicht is iemand anders daar ook al tegen dit probleem aangelopen.
Wat voor een kast is het precies? Desktop? Minitower? Miditower? Bigtower? AT? µATX? FlexATX? ATX? E-ATX? etc..etc.. Merk/type zijn niet van belang, het gaat om het formaat 
En wát past precies niet? Breedte? Hoogte? Diepte? Connectoren?
Kortom: méér info graag .. Wij hebben hier jouw moederbord en kast immers niet voor de smiezen en niemand beschikt hier over een kristallen bol
Edit: nee, dit hoeft niet in A7V8X topic .. Het is géén A7V8X-specifiek probleem
De A7V8X is gewoon een standaard ATX plankje en is niet voorzien van vreemde formaten oid
En wát past precies niet? Breedte? Hoogte? Diepte? Connectoren?
Kortom: méér info graag .. Wij hebben hier jouw moederbord en kast immers niet voor de smiezen en niemand beschikt hier over een kristallen bol
Edit: nee, dit hoeft niet in A7V8X topic .. Het is géén A7V8X-specifiek probleem
De A7V8X is gewoon een standaard ATX plankje en is niet voorzien van vreemde formaten oid
[ Voor 26% gewijzigd door BalusC op 15-05-2003 17:53 ]
Een kast formaat ATX.
Maar kom je soms niet uit met je muis en toetsenbord aansluiting?....zo ja dan moet je in die kast dit ff verwijderen en bijgeleverde sjabloontje daar plaatsen.
Ik kwam namelijk ook niet uit met de aansluitingen, maar er zit bij de kast dus een soort verloopstukje zal ik maar zeggen.
Maar kom je soms niet uit met je muis en toetsenbord aansluiting?....zo ja dan moet je in die kast dit ff verwijderen en bijgeleverde sjabloontje daar plaatsen.
Ik kwam namelijk ook niet uit met de aansluitingen, maar er zit bij de kast dus een soort verloopstukje zal ik maar zeggen.
Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.
Verwijderd
Als je de mobo ophangpunten bedoelt: gewoon een gaatje boren en de busjes met ring+moertjes vastzetten. Op die manier heb ik mijn 7 jaar oude kast geupgrade naar huidige maatstaven....
Verwijderd
blaatpaal, is het al gelukt? ik heb zelf namelijk 3 keer dit mobo in 3 verschillende kasten zonder problemen. Volgens zijn kast en mobo aansluit punten redelijk standaard (AT, ATX en ATX-mini).
misschien heel dom maar is het niet gewoon de backplate die niet past?
als het goed is zit er gewoon zo'n plaatje bij.
zoniet moet je ff terug naar norrod, of waar je dat mobo vandaan hebt..
(backplate is dat plaatje waar de COM poorten en de muis en toetsenborden aansluitingen zitten.)
(backplate is dat plaatje waar de COM poorten en de muis en toetsenborden aansluitingen zitten.)
Dat zeg ik!...Gamma.Gohan-san schreef op 16 May 2003 @ 10:26:
misschien heel dom maar is het niet gewoon de backplate die niet past?
Elk ander probleem lijkt me heel stug.
Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.
Pagina: 1