Toon posts:

ik zoek een scsi hdd h/p tray voor 5.25 bay

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In m'n workstation (Compaq EVO W8000) heb ik nog plaats voor een CD-rom of iets dergelijks.
Echter had ik daar een ander idee voor nl. om hier een hot plugable scsi schijf in te plaatsen. Waar kan ik een hot-plug tray vinden die in een 5,25 bay past en waar ik een u/160 schijf in kan plaatsen. ik weet van een bedrijf maar die heeft geen distributie in Nederland (Cremax) en die durft niet het hot/plug gedeelte te garanderen.
Is wat ik wil mogelijk en zo ja, waar kan ik het beste dit gaan halen??
Ik ben blij met alle hulp.

Peter Jaspers. (Pear) }:O

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
je wilt dus een bay voor een SCA schijf? De meeste SCA bays zijn voor 3 of 4 sca schijven, ik ben ze nog niet tegengekomen voor 1 schijf, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze er niet zijn. En wil je hem eruit kunnen halen als de pc aan staat? dat kan op zich wel met SCA, maar als je toch geen raid draait ofzo, dan heeft "hotswappen" niet echt zin.

Dus misschien is het slimmer om een gewone removable tray voor een scsi schijf te vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door maratropa op 15-05-2003 17:12 ]

specs

Verwijderd

Topicstarter
Hij hoeft inderdaad niet perse HOT te swoppen maar als ik hem maar mee naar het werk kan nemen of zoiets. Volgens mij ziet dat er nog cool uit ook. weet jij een link waar ik zo'n removable tray kan vinden??

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-03 21:34
Ik heb zo'n trays. Gewoon gekocht in de lokale computershop. s wel SCSI-2 maar gaat ook wel bestaan voor andere. Hotswap hangt af van je schijf/bus/controller of je het kan.

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Verwijderd

Topicstarter
Kan mischien geen kwaad om van internet af te gaan en eens een winkel binnen te lopen.
Ik werk in een magazijn vol computers en parts en dan ga je af en toe wel eens denken dat als het niet in m'n magazijn, staat dan zal het wel niet zo makkelijk te vinden zijn.

thnx