Toon posts:

Uitklappen van The Sims Superstar

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas Superstar van The Sims geinstalleerd, maar steeds als ik hem opstart klapt hij bij het laden van het spel er meteen uit/

weet iemand wat dit kan zijn.. ik word er gek van

ik heb Windows XP, en ik heb 1024 ram. kan dat wat uitmaken, verder heb ik direct x 8.1

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:37
Heb je al wat dingen geprobeerd als je er gek van wordt? Nieuwe drivers downloaden? Spel opnieuw installeren?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ja, maa rik kan wel ff kijken naar drivers:D

Verwijderd

Same here.. zelfde probleem. Ik heb ook nieuwe drivers, spel opnieuw geinstalleerd, enz. werkt allemaal niet, hij blijft eruit klappen.
Volgens de site van Maxis moet je dan het volgende aan je snelkoppeling toevoegen:
“-nodx6 -skip_verify -skip_intro -w” maar dan zegt hij dus dat de naam ongeldig is, dus werkt niet echt :(

Verwijderd

Topicstarter
dus heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 12:40:
Same here.. zelfde probleem. Ik heb ook nieuwe drivers, spel opnieuw geinstalleerd, enz. werkt allemaal niet, hij blijft eruit klappen.
Volgens de site van Maxis moet je dan het volgende aan je snelkoppeling toevoegen:
“-nodx6 -skip_verify -skip_intro -w” maar dan zegt hij dus dat de naam ongeldig is, dus werkt niet echt :(
Dan heb je het verkeerd toegevoegd.. niet zo:

'mijnapp.exe-nodx6 -skip_verify.. enz'

maar zo:

'mijnapp.exe' -nodx6 -skip_verify.. enz

Voor topicstarter: Meer info mag wel.. zoals wat je zelf al geprobeerd hebt, zo te horen nog niets.. GoT is niet voor de lazy quick fix.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 18:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou ik had veel drivers al upgedate, maar omdat ik windows xp draai dacht ik zelf dat het niet zo nodig zou zijn, bij veel gaf hij ook aan dat het niet slim was. ik hoor ook steeds een raar geluidje en dat vind ik het gekste. dit probleem had ik ook bij nfs 5. kan het niet zijn dat ik te veel ram heb?

Verwijderd

Ik blijf ook last houden van dit probleem. Heb alles al geprobeerd, drivers zijn geupdate en alle commandline options. Zelfs als ik de optie -nosound toevoeg lukt het niet om dit spel normaal aan de praat te krijgen.

Is er al iemand die meer geluk heeft gehad? Ik zou graag willen weten of er al mensen zijn die dit probleem hebben kunnen oplossen.

Voordat ik ook de vraag om meer informatie krijg. Ik draai win2k profesional en daarbij the sims met alle expansions die tot nu toe zijn uitgekomen. Alle vorige versies werkten prima, totdat ik Superstar installeerde. Mijn drivers zijn allemaal bijgewerkt en ik krijg geen enkele foutmelding bij het crashen.

Ik weet niet of de sims, of windows dit soort dingen bijhoudt in een error log of zo, dus daar heb ik nog niet naar gekeken. In de event manager van windows staat in ieder geval niets.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 16:20 ]

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:49

backupdevice

No Risk , Full Push

kijk nou maar op het forum van een bekende site, daar staat een oplossing

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02-2025
Ehh en welke bekende site is dat? :|

Verwijderd

Ik heb een oplossing. Die werkt alleen als je een uhhh backup van het spel hebt, en dan de eerste cd nog als binfile hebt. Bij mij werkt hij nu als een trein.

En die bekende site zal wel www. maxis.com zijn, de daar aangedragen oplossingen werkten bij mij geen van allen.

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02-2025
Hoe bedoel je de 1e cd als binfile? want die oplossingen van maxis werken namelijk niet hier

Verwijderd

Nee, oplossingen van Maxis werken ook niet. Die zijn alleen bedoelt voor originele cd's. Ik heb het over "backups" O-) . En vaak worden die als .bin en .cue files aangeboden. En als je ze nog hebt als .bin file is daar een oplossing voor. Als je The Sims Superstar al hebt kan je namelijk bijna geen originele hebben, tenzij je vorige week in Engeland was. Hier in Nederland komt hij namelijk pas vandaag uit. Ik ga hier ook geen oplossingen neerzetten omdat ik me hiermee al in schemergebied begeef, maar voor een eventuele oplossing kan je mailen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 05:54:
Nee, oplossingen van Maxis werken ook niet. Die zijn alleen bedoelt voor originele cd's. Ik heb het over "backups" O-) . En vaak worden die als .bin en .cue files aangeboden. En als je ze nog hebt als .bin file is daar een oplossing voor. Als je The Sims Superstar al hebt kan je namelijk bijna geen originele hebben, tenzij je vorige week in Engeland was. Hier in Nederland komt hij namelijk pas vandaag uit. Ik ga hier ook geen oplossingen neerzetten omdat ik me hiermee al in schemergebied begeef, maar voor een eventuele oplossing kan je mailen.
meel me please!!! *tuurlijk*

[ Voor 6% gewijzigd door White Dust op 23-05-2003 07:23 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Lange tijd aan gezien maar toch maar op slot. Gaat lekker de illegale kant op, vinden we niet?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.