Ik neem een likje zwarte verf......

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
... om mijn rode lettertjes van een ander kleurtje te voorzien.

Voor iedereen die dit niet snapt, ik ga dus stoppen met modden ;). Ik heb me de afgelopen 2 jaar meer dan prima kunnen vermaken als mod en daarvoor 1 jaar als user en nu ga ik dus weer terug.

Ik heb de laatste tijd niet meer het gevoel dat ik met genoeg plezier op GoT rondhang om te modden. Ik vind het nog steeds leuk om op 'rond te hangen' en mijn matige kennis zo her en der te verspreiden maar ik heb gewoon geen behoefte meer om er genoeg 'mod-tijd' in te stoppen.
Ik heb gewoon een beetje het gevoel dat ik 'alles zo'n beetje gezien/meegemaakt heb'.

In de afgelopen 3 jaar heeft GoT een keer of 20 meer members gekregen dan toen ik 'begon', en eerlijk gezegd begin ik me langzamerhand 'oud' te voelen.
Het is tijd om me bezig te gaan houden met andere dingen ;). Iig ga ik kijken of ik mijn studie binnen 10 jaar kan afronden :+.

Om een lang verhaal kort te maken, het is mooi geweest, het was me een waar genoegen maar ik ga van mijn modstoeltje opstaan ;).
Iedereen die ik de afgelopen jaren heb mogen leren kennen op wat voor manier dan ook, zeer hartelijk bedankt, zonder jullie had ik nooit 2 jaar gemod.
Helaas moet ik jullie teleurstellen, ik blijf hier wel nog rondhangen ;).

Mensen, bedankt!