Toon posts:

mx stream zelf installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, de volgende vraag :vanaf 24-11 zal ik mxstream hebben,ik heb echter het doehetzelfpakket gekocht,mijn vraag :is mxstream makkeljik te installeren, ik ben niet een leek op computergebied.Wat zijn verder ervaringen met mxstream eventueel in gouda waar ik woon.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:30
Het doe-het-zelf pakket installeren vond ik zelf een eitje, en ik ben qua telefoon e.d. nou niet echt technisch aangelegd.

De handleiding die erbij zit is erg duidelijk, dus er kan bijna niets misgaan. En mocht het niet lukken: de doe-het-zelf-service-lijn (hoop -jes) kan je erg goed helpen.

Waar je wel absoluut aan moet denken is dat je voor de splitter geen vertakkingen naar andere toestellen mag hebben, het koste bij mij een hoop tijd en moeite om dit zo te krijgen. Maar: nu werkt het hier dan ook allemaal prima.

Succes met aanleggen!

omniscale.nl

Verwijderd

En heb je MXstream al draaiende ? Ik woon ook in Gouda (2802 GD) en ik wacht ook met smart op mijn doe-het-zelf pakket. Ik heb MXstream aangevraagd op 2-11-2000 en ik heb bevestiging van KPN dat het technisch mogelijk is om MXstream te leveren op mijn telefoonlijn. Wanneer heb jij het aangevraagd ?