Toon posts:

Bestandsgrootte

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn website wat filmpjes staan:

http://www.rhonrad.info/pagina/film/

Alleen die zijn erg groot, 3 mb voor een seconde of 8, nu dacht ik aan om ze om te zetten naar windows media streaming ofzow om ze kleiner te krijgen maar hoe gaat dit in zijn werk...

Via de microsoft website kom ik er alleen achter hoe je streaming geluid doet. Als het niet mogelijk is, hoe krijg ik ze dan mooi kleiner?

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Ankh

.Howdy

je kan ze gaan encoden.. (wanneer er van uit gaand dat je dus dit rauw materiaal is, waar je nog niets mee gedaan hebt.) je kan er xvid of divx van maken. (moet je wel ff link erbij zette waar te downloaden.) en ik weet niet of er geluid bij hebt zitten, want wav geluiden gebruiken nog al wat veel B's :) suc6

Verwijderd

Topicstarter
Zit geen geluid bij, wil geen divx of xvid... Moet een beetje gebruiksvriendelijk blijven ;)

Verwijderd

Topicstarter
En trouwens ook even een ander vraagje... Hoe krijg ik deze filmpjes zo klein (dit heeft iemand anders een tijd geleden voor mij gedaan) en is het dan ook mogelijk om een kleine copyright te laten zien? Hoe werkt dat precies?

Verwijderd

kan je dan niet gewoon mpeg1 gebruiken??? zijn verschillende proggies voor en kan overal zo ongeveer mee afgespeeld woorden.... geen codecs enzow

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:37

JT

VETAK y0

Op www.doom9.net kan je alle info vinden. Maar dit had je ook kunnen vinden door te searchen/googlen/de faq lezen. Dat is iets wat wel de bedoeling is hier op GoT. Eerst zelf moeite doen en dan kan je het hier vragen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Deze kun je gebruiken: Windows Media Encoder

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op 15 May 2003 @ 16:42:
Op www.doom9.net kan je alle info vinden. Maar dit had je ook kunnen vinden door te searchen/googlen/de faq lezen. Dat is iets wat wel de bedoeling is hier op GoT. Eerst zelf moeite doen en dan kan je het hier vragen.
Ik had al gezocht met google en op de microsoft site maar wist niet precies waar ik op moest zoeken... ik zocht op streaming stuff

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand ook hoe het mogelijk is copyright in een filmpje te zetten?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Ik had al gezocht met google en op de microsoft site maar wist niet precies waar ik op moest zoeken... ik zocht op streaming stuff
"streaming stuff" is niet echt een slimme zoekterm. Probeer het eens met videocompressie, of mpg of avi.

Op GoT valt plenty te vinden. Doe eerst zelf even wat onderzoek, mocht je tegen specifieke problemen aanlopen kan je daar uiteraard weer hiermee terecht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.