Toon posts:

Nforce2 MB kopen of wachten....?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt om mijn comp te upgraden, maar net toen ik alles mooi bij elkaar gezocht had (asus nforce2 deluxe mb, athlon 2800+) werd ik in de war gebracht door verhalen over de nieuwe Nforce3 moederborden en de aankomende AMD opteron processoren.
Zijn deze aankomende moederborden en processoren zoveel beter dan de huidige generatie, en wanneer worden deze producten ongeveer op de markt verwacht?

Kan ik met een gerust hart mijn bij elkaar gezochte producten aanschaffen, of ben ik straks na een maand alweer gedateerd met mijn "nieuwe" systeempje? :?

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:20

Ankh

.Howdy

dat is het probleem bij pc's je koopt iets en de volgende dag is hij alweer oud. Dus ik denk zomaar dat het aan jou ligt. Wat je wilt kopen. en de opteron CPU is 64Bit (volgens mij, weet het niet zeker)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Lijkt me een standaard antwoord: je kan blijven wachten...

Opteron is 64 bit, maar kan ook met 32 werken 8)

[ Voor 32% gewijzigd door Glashelder op 15-05-2003 16:30 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

mwah, ik denk dat als je daar op moet gaan wachten dat je nog wel ff een tijdje mag gaan wachten, want voordat het op de nederlandse markt is ben je wel ff paar maanden verder, en dan is het nog niet eens betaalbaar!! als het eenmaal betaalbaar is dan is het ook alweer een tijdje verder, ik zou lekker nu gaan upgraden... is nu allemaal niet zo ziekelijk duur meer :)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Wat je ook koopt, het is eigenlijk al gedateerd op het moment dat je het koopt.
Prijstechnisch zou ik nu gewoon gaan voor wat je hebt gekozen, daar kan je voorlopig ff mee voort. Nieuwe producten zijn in het begin vaak erg duur, dus voordat die betaalbaar op de markt zijn, zijn we een jaar verder.

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Koop gerust het systeempje dat je nu wilt kopen (pak wel een versie 2.0 mobo!).

De Athlon64 zou pas in september (kan nog langer duren) op de markt komen en zal behoorlijk duur zijn. Ook weet je nu nog niet hoe de a64 presteerd en of de moederborden van een redelijke kwaliteit zijn.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 16:08
ja zorg dat je rev 2.0 of hoger hebt. kunnen officieel de barton 400 ook op.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Dan zul je inderdaad nog even moeten wachten. Asus heeft aangekondigd in juni met de productie van deze v2.0 mobo's te starten

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik begrijp anders dat er al v2.0 hier en daar doordruppelen naar de consumentjes. Zie dit topic Groot Asus A7N8X Topic Deel 3

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De eeuwige 'wachten of nu kopen' vraag :z

/koffiedik- dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.