Waar kan ik goeie software vinden om de temperatuur te meten van mijn proc/videokaart? maar die van die videokaart moet ik echt weten want die geforces zijn echt bagger

ik heb hem niet eens overgeklokt en hij raakt al oververhit de hele tid en nu moet ik er een grote ventilator op zetten anders raakt hij de hele tijd oververhit. En die Geforce zijn ook nog eens harstikke onstabiel als wat. als je op de windows-toets drukt als je half-life doet dan crasht je comp
IK KOOP DUS NOOIT MEER EEN NVIDIA KAART!!!!!
en de voggende kaart die ik ga kopen is een Radeon MAXX. Ik heb gehoord dat die radeon kaarten hele mooie beeldweergave hebben en heel goed in 2d, want als ik nu al ergens alt+tab doe dan veranderd de resoluite van de desktop van 1280x1024x32 naar 300x200 ofzo

maarja ik wil wel eens zien hoe heet die videokaart wordt en daar moet ik een progje voor hebben. (ja ik heb de search al gebruikt levert nix op)
ik heb hem niet eens overgeklokt en hij raakt al oververhit de hele tid en nu moet ik er een grote ventilator op zetten anders raakt hij de hele tijd oververhit. En die Geforce zijn ook nog eens harstikke onstabiel als wat. als je op de windows-toets drukt als je half-life doet dan crasht je comp
maarja ik wil wel eens zien hoe heet die videokaart wordt en daar moet ik een progje voor hebben. (ja ik heb de search al gebruikt levert nix op)