Toon posts:

temperatuurmeet software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik goeie software vinden om de temperatuur te meten van mijn proc/videokaart? maar die van die videokaart moet ik echt weten want die geforces zijn echt bagger :( :( :(
ik heb hem niet eens overgeklokt en hij raakt al oververhit de hele tid en nu moet ik er een grote ventilator op zetten anders raakt hij de hele tijd oververhit. En die Geforce zijn ook nog eens harstikke onstabiel als wat. als je op de windows-toets drukt als je half-life doet dan crasht je comp :( :( IK KOOP DUS NOOIT MEER EEN NVIDIA KAART!!!!! :( :( en de voggende kaart die ik ga kopen is een Radeon MAXX. Ik heb gehoord dat die radeon kaarten hele mooie beeldweergave hebben en heel goed in 2d, want als ik nu al ergens alt+tab doe dan veranderd de resoluite van de desktop van 1280x1024x32 naar 300x200 ofzo :( :( :( :(
maarja ik wil wel eens zien hoe heet die videokaart wordt en daar moet ik een progje voor hebben. (ja ik heb de search al gebruikt levert nix op)

Verwijderd

Ja hoor er is er weer een weer een blaaskaak die van alles loopt af te zeiken omdat hij niet met een computer over weg kan.

Koop een playstation en ga lekker voor de televisie spelletjes spelen of ga naar de winkel terug waar je hem gekocht hebt en laat die hem goed afstellen.

Ik wordt hier zo ontzettend moe van al dat afkraken van goed materiaal.:z

Verwijderd

Topicstarter
oldman dat slaat dus helemaal nergens op ik weet heus wel hoe ik met een comp overweg moet gaan en die playstations heb ik altijd troep gevonden. en dat is helemaal geen goed materiaal. hoezo doet het het dan niet normaal? en ik vroeg niet daar om ik vroeg om een progje om die temp te meten (ja dat commentaar op de geforce had er eigenlijk niet bij hoeven te staan)

Verwijderd

Topicstarter
je bent hier kennelijk ook niet wwelkom als je een beetje nieuw bent ;(

Verwijderd

Ik heb een hercules MX en ben zeer tevreden met dit kaartje.

Ik vind dit wel een interessante topic...(8>

1) Weet iemand iets van software om daarmee de temp. van de videokaart af te kunnen lezen?

2) Zijn deze progs. enigzins betrouwbaar?

thx.

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
nee ik geloof van niet,
want in je videoplank zit geen hardware monitor. Dus moet je gewoon even een lullige auto temperatuur meter kopen bij halfords ofzo en die sensor op je videokaart! trouwens elke videokaart die ik heb gehad heeft nog een hitte probleem gehad ! van Voodoo 1 tot en met Gefore 1 / Matrox G400 !

Verwijderd

Op donderdag 23 november 2000 21:33 schreef iefje het volgende:
je bent hier kennelijk ook niet wwelkom als je een beetje nieuw bent ;(
Je bent hier heel welkom hoe meer zielen des te leuker wordt het hier maar om nou meteen al het goede af te lopen zeiken daar wordt ik een beetje moe van. Als je een probleem hebt vraag dan om raad en als we kunnen helpen dan zullen we dat doen maar begin niet meteen te schelden op je materiaal want dat slaat nergens op.

Ik zou maar niet tegen mijn zoontje (9)zeggen dat een playstation slecht is want ik denk niet dat hij het met je eens is.:z

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik zeik omdat ik er nu echt strontziek van word. nu heb ik zelfs al zwarte strepen op mijn scherm en in half-life zijn alle muren zo fleurig gekleurd.
dit is echt erg hoor. ;(

Verwijderd

Wel eens aan gedacht dat ie misschien stuk is. Je zou eens naar de winkel kunnen gaan waar je hem gekocht want als je niks verkeerds hebt gedaan (te ver overklocken?)dan moet je hem omruilen voor een nieuwe.Isse simpel:Z

Verwijderd

Topicstarter
dat is het nou net, ik heb hem niet eens overgeklokt! en naar de winkel gaan maakt niet zo veel uit want als de Radeon MAXX uit is koop ik die meteen

Verwijderd

Voor het meten van temperaturen gebruik ik
Motherboard Monitor 5 van Alex van Kaam...
Werkt goed... nagenoeg geen verschil met bios temp en win temp dus... 8-)
Bij www.softseek.com kun je dat programma wel krijgen denk ik.

Greetz

---------------------------------------------

Celeron 2 667@950 - 1.85V - 192 MB RAM - TNT2 32 MB

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
wat ben jij nou voor domme kneus|:(!! je heb een MSI mobo en nog zit je te zeiken om een meet proggie!! Op die MSI driver CD staat PC-Alert, een progje om de snelheid van je fan, temp. van je CPU+mobo te meten... als je die CD niet hebt, kijk dan op:
http://www.msi-computer.nl
(8>
Pagina: 1