Ik heb hier een probleempje met 2 van de gebruikers.
Bij het maken van een nieuwe mail, klik je op "aan..."
dan is standaard de "algemene adreslijst" geselecteerd.
dan kun je bij de dropdownbox achter "Namen weergeven uit:" een locatie selecteren welke contactpersonen je wilt weergeven, ziet er ongeveer zo uit:
Outlook-adresboek
..Contactpersonen
..Contactpersonen
Algemene adreslijst
All adresslists
..All contacts
..All groups
..All users
..Public folders
Hier boven zie je ook het probleem al: er staat 2 keer "contactpersonen". Hier zou ik er graag 1 van weg willen hebben. Er zijn geen PAB (personal adress book) files op de systemen aanwezig. In de outlook-mappenlijst staat ook maar 1 contactpersonen-folder. Ik heb zelfs al in het register gezocht, maar ook daar kan ik het niet vinden.
Heeft iemand enig idee waar dit te vinden is?
opmerking:
De lijst is Nederlands en Engels door elkaar. Dit komt doordat we alles in het Engels hebben, servers + werkstations, behalve Microsoft Office XP, die hebben we in het nederlands.
Bij het maken van een nieuwe mail, klik je op "aan..."
dan is standaard de "algemene adreslijst" geselecteerd.
dan kun je bij de dropdownbox achter "Namen weergeven uit:" een locatie selecteren welke contactpersonen je wilt weergeven, ziet er ongeveer zo uit:
Outlook-adresboek
..Contactpersonen
..Contactpersonen
Algemene adreslijst
All adresslists
..All contacts
..All groups
..All users
..Public folders
Hier boven zie je ook het probleem al: er staat 2 keer "contactpersonen". Hier zou ik er graag 1 van weg willen hebben. Er zijn geen PAB (personal adress book) files op de systemen aanwezig. In de outlook-mappenlijst staat ook maar 1 contactpersonen-folder. Ik heb zelfs al in het register gezocht, maar ook daar kan ik het niet vinden.
Heeft iemand enig idee waar dit te vinden is?
opmerking:
De lijst is Nederlands en Engels door elkaar. Dit komt doordat we alles in het Engels hebben, servers + werkstations, behalve Microsoft Office XP, die hebben we in het nederlands.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 15:35 ]