Toon posts:

Dubbel contactpersonenfolder in Office XP NL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een probleempje met 2 van de gebruikers.
Bij het maken van een nieuwe mail, klik je op "aan..."
dan is standaard de "algemene adreslijst" geselecteerd.
dan kun je bij de dropdownbox achter "Namen weergeven uit:" een locatie selecteren welke contactpersonen je wilt weergeven, ziet er ongeveer zo uit:

Outlook-adresboek
..Contactpersonen
..Contactpersonen
Algemene adreslijst
All adresslists
..All contacts
..All groups
..All users
..Public folders

Hier boven zie je ook het probleem al: er staat 2 keer "contactpersonen". Hier zou ik er graag 1 van weg willen hebben. Er zijn geen PAB (personal adress book) files op de systemen aanwezig. In de outlook-mappenlijst staat ook maar 1 contactpersonen-folder. Ik heb zelfs al in het register gezocht, maar ook daar kan ik het niet vinden.

Heeft iemand enig idee waar dit te vinden is?

opmerking:
De lijst is Nederlands en Engels door elkaar. Dit komt doordat we alles in het Engels hebben, servers + werkstations, behalve Microsoft Office XP, die hebben we in het nederlands.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 15:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een suggestie?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

[ Voor 141% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 10:35 ]

Verwijderd

<KICK>
Ik heb hetzelfde probleem, iemand een idee???

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Per ongeluk geimporteerd vanuit / naar MSN / windows messenger :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Nee ik denk het niet, het is een klant van me, hij heeft het volledige systeembeheer van zijn bedrijf bij ons liggen, dus ook zijn pc thuis (dit geval) nou heeft hij (denk ik) een beetje te fanatiek lopen verwijderen en is daar zelf achter gekomen, en ze toen teruggesleept naar outlook oid.

Er zijn dus 3 groepen contactpersonen, bijv.

contactpersonen
contactpersonen familie
contactpersonen bedrijf

nou zijn bedrijf en familie niet meer te bereiken als je een bericht probeert te maken en dan op de aan / to knop klikt, de gewone contactpersonen nog wel

ga ik in outlook naar de eigenschappen van de contactpersonen familie en bedrijf, en ik zet een vinkje bij het weergeven als adreslijst, dan komen ze in de composer er bij te staan, dus staan die 2 er dus dubbel (snap je het nog 8)7 )

het gaat me dus niet om de contactpersonen die het wel doen, dat is het probleem niet. Ik moet van die 2 contactpersonenlijsten af die het niet meer doen. en die kan ik dus niet meer vinden.

Ze staan nergens in outlook (of ik kijk niet goed)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Per ongeluk meerdere accounts in 1 outlook?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

EXTRA
E-MAIL ACCOUNTS
ADRESLIJST WEERGEVEN

daar die tweede weghalen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 14:05:
EXTRA
E-MAIL ACCOUNTS
ADRESLIJST WEERGEVEN

daar die tweede weghalen
en daar staat er maar één, outlook adresboek / MAPI

• OSwimmer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-03 22:00
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 14:53:
[...]

en daar staat er maar één, outlook adresboek / MAPI
En als ge die dan nog eens selecteert, en dan wijzigen klikt, dan ziet ge er wel twee staan 8) , zodanig dat ge die dan ook kunt verwijderen.

Greetz, OSwimmer

Pagina: 1