mobo kaduuk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Kleenex
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hallo, ik heb een Asus A7v8X-X mbord, met daarop een reepje 512mb twinmos geheugen, en een xp2400 erop.

het volgende probleem,
ik krijg win xp er niet op, ik krijg steeds ntfs fout meldingen, en nu heb ik al 4 verschillende schijven erop gehad,
allemaal 40gb, maar van quantem, samsung, niks helpt.
ik dacht dat het eerst aan het cd'tje lag, maar daar ligt het ook niet aan, heb ook 3 verschillende cd lezers geprobeerd, niks helpt.
heb alles er al van af gehaald, omgewisseld, maar ik kom er niet uit, hij blijft bij deze fout melding, en herstart zich zelf weer, telkens opnieuw.
is dit mbord mischien kapot ?
wie o wie helpt me ?

John

• bolluserectus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 20:05
IDE kabels?

Actions speak louder than words

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kleenex schreef op 15 May 2003 @ 14:39:
Hallo, ik heb een Asus A7v8X-X mbord, met daarop een reepje 512mb twinmos geheugen, en een xp2400 erop.

het volgende probleem,
ik krijg win xp er niet op, ik krijg steeds ntfs fout meldingen, en nu heb ik al 4 verschillende schijven erop gehad,
allemaal 40gb, maar van quantem, samsung, niks helpt.
ik dacht dat het eerst aan het cd'tje lag, maar daar ligt het ook niet aan, heb ook 3 verschillende cd lezers geprobeerd, niks helpt.
heb alles er al van af gehaald, omgewisseld, maar ik kom er niet uit, hij blijft bij deze fout melding, en herstart zich zelf weer, telkens opnieuw.
is dit mbord mischien kapot ?
wie o wie helpt me ?

John
Dit graag lezen eer je een topic opent

en daarin:
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

Succes

/faq-dicht

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.