Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 09:51
We gaan nog wel met topic-aliasses werken in v2, maar een show-this-message-if-not-readable zie ik nog niet erg zitten.
Misschien een andere suggestie?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dan kun je een melding geven in de trant van 'Dit topic is verplaatst naar een forum waar je geen leesrechten hebt'.
Who is John Galt?
Wat moet ik me daar bij voorstellen?chem:
We gaan nog wel met topic-aliasses werken in v2
Nou, niet echt. Een andere suggestie is "Dit topic is verplaatst naar [insert forumnaam]" maar dan zal je nog met een "if topic has been moved show message" aan de gang moeten. Als je dat niet ziet zitten houdt het volgens mij sowieso een beetje op.Misschien een andere suggestie?
Een automagische pushmessage vind ik een beetje overdreven.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Nu word er ook al gemeld dat het topic zich bevind in een forum waar je geen leesrechten hebt. De oplettende topicstarter snapt dan wel dat als hij het daar niet heeft geplaatst het er dus naar toe is verplaatst.justmental schreef op 15 May 2003 @ 15:00:
Misschien bij houden wat het orginele forum was en het huidige.
Dan kun je een melding geven in de trant van 'Dit topic is verplaatst naar een forum waar je geen leesrechten hebt'.
Een reden geven is in uitzonderlijke gevallen ook heel goed mogelijk via een handmatige pushmessage en/of e-mail naar de TS
|_____vakje______|
Vergis je nietCyberSnooP:
Nu word er ook al gemeld dat het topic zich bevind in een forum waar je geen leesrechten hebt. De oplettende topicstarter snapt dan wel dat als hij het daar niet heeft geplaatst het er dus naar toe is verplaatst.
Ja dat is mogelijkEen reden geven is in uitzonderlijke gevallen ook heel goed mogelijk via een handmatige pushmessage en/of e-mail naar de TS
Het is ook mogelijk om te fietsen zonder banden. Maar dat fietst niet lekker
Plus dat je bij sommige topics ook wel meerdere users op de hoogte wilt stellen. Als al die users die dan alsnog dat topic proberen op te vragen dezelfde melding zien is dat wel zo makkelijk.
En een pushmessage is vaak net even overdreven / te opdringerig voor iets dergelijks
~ Gottfried Leibniz
Dat betekent dat 1 topic in meerdere fora kan bestaan als link en in 1 forum als 'echt' topic bestaat.
Dat lijkt me ook wat te obtrusive op z'n minst.[...]
Nou, niet echt. Een andere suggestie is "Dit topic is verplaatst naar [insert forumnaam]" maar dan zal je nog met een "if topic has been moved show message" aan de gang moeten. Als je dat niet ziet zitten houdt het volgens mij sowieso een beetje op.
Een automagische pushmessage vind ik een beetje overdreven.
Het probleem vind ik wel reeel, maar wat ik er mee kan doen weet ik nog niet precies.
Is het niet voldoende om de tekstuele melding aan te passen, naar bv:
"You are not allowed to view this topic. If you could view it before, it might have been moved to a forum you are (no longer) allowed to access."
Verwijderd
Maar dat is nou precies wat ik hierboven zeg, met het verschil dat bij 'andere' fora je enkel een 'moved' kan neerzetten als je hem verplaatst, en niet (zonder te verplaatsen) een alias in andere fora kan plaatsen.
Dat lijkt me een prima oplossing.chem:
Is het niet voldoende om de tekstuele melding aan te passen, naar bv:
"You are not allowed to view this topic. If you could view it before, it might have been moved to a forum you are (no longer) allowed to access."
Iets wat daar misschien nog bij zou kunnen (ik weet niet of dat nu al bijgehouden wordt, waarschijnlijk niet...) is "the topic was moved by drm. For more information, you might want to contact him/her" of iets van die strekking.
Maar als dat niet al bijgehouden wordt ( last_moved_by ofzo? ) dan is dat misschien wel een beetje te veel van het goede
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Waarom doe je nu zo stom en zeg je dat ik schreeuw.. ieieieie.. triest hee.. je snapt toch wel dat ik die dingen zo type zodat ze wat belangrijker staan.. ik heb gewoon geen zin om [ b ] te gebruiken..chem schreef op 16 mei 2003 @ 10:36:
je hoeft niet te SCHREEUWEN, ik lees het echt wel.
Maar dat is nou precies wat ik hierboven zeg, met het verschil dat bij 'andere' fora je enkel een 'moved' kan neerzetten als je hem verplaatst, en niet (zonder te verplaatsen) een alias in andere fora kan plaatsen.
het wordt wel bijgehouden, maar in een ander (log) tabel en valt dus niet 1-2-3 erbij te zoeken/joinen.drm schreef op 16 mei 2003 @ 16:47:
[...]
Dat lijkt me een prima oplossing.
Iets wat daar misschien nog bij zou kunnen (ik weet niet of dat nu al bijgehouden wordt, waarschijnlijk niet...) is "the topic was moved by drm. For more information, you might want to contact him/her" of iets van die strekking.
Maar als dat niet al bijgehouden wordt ( last_moved_by ofzo? ) dan is dat misschien wel een beetje te veel van het goede
Het probleem blijft echter bestaan en ik zal er in v2 nog wel aandacht aan besteden. Hoe, weet ik echter nog niet
~ Gottfried Leibniz
Dit topic is gesloten.
![]()