Hallo mensen, Ik wil een dvd speler aanschaffen voor rond de 150 euro, nu heb ik al de search gebruikt maar die topics zijn toch al wat verouderd. Dus nu de vraag hier... Wat is nu een MOOIE (kwa uiterlijk) goeie kwalitatieve DVD speler???
Verwijderd
Ligt eraan wat je wil,
Regiovrij+5.1 uitgang+Mooie look= Cyberhome CH-DVD 505 @ 100 euro ongeveer...
Heb em nu maandje en ben er zeer tevreden over!
Ik denk dat ik deze ga kopen...Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 14:06:
Ligt eraan wat je wil,
Waar heb je m gehaald?
Mee eens als je een pioneer neemt heb je een spelertje dat bijna alles eet, als je bij www.elvic.nl zou bestellen dan krijg je hem meteen regiovrij en 1 jaar garantie !
Kenners weten waarom
Verwijderd
MaxpcVerwijderd schreef op 15 May 2003 @ 14:12:
[...]
Ik denk dat ik deze ga kopen...
Waar heb je m gehaald?
Als je vragen over de speler hebt (regiovrij maken etc) dan hoor ik het wel....
Verwijderd
voor 75 euro heb je bij alternate zo'n dvd + divx ding
ziet er niet echt uit, maar je hebt dan wel divx + eentje voor de helft van de prijs
ziet er niet echt uit, maar je hebt dan wel divx + eentje voor de helft van de prijs
Meneer, ga eerst eens zoeken naar topics, want dit is namelijk al erg vaak voorbij gekomen. "wat moet ik kopen" topics zijn niet zo heel erg de bedoeling... De merken van toen zijn nog steeds de merken van nu. Verder is er ook nog zoiets als www.kieskeurig.nl enzo... Had je ook in die topics kunnen lezen.
loop ook eens langs bij een winkel, als je gelezen hebt welke merken wel aardig waren. Als je specifieke vragen hebt kan je ze eventueel wel stellen (maar niet dingen die al 100en keren langsgekomen zijn SVP).
loop ook eens langs bij een winkel, als je gelezen hebt welke merken wel aardig waren. Als je specifieke vragen hebt kan je ze eventueel wel stellen (maar niet dingen die al 100en keren langsgekomen zijn SVP).
[ Voor 17% gewijzigd door JvS op 15-05-2003 14:48 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()