Hulp nodig van irc guru's plz

Pagina: 1
Acties:

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-08 14:32
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb sinds kort adsl daarvoor had ik isdn en ik gebruikte mirc volop. Ik zit altijd op quakenet rond de 20 channels (das max)

nu heb ik deze week wat getest

3Mirc's

1= 1channel
2= 10 channels
3= 20 channels

Als ik met isdn een ping timeout kreeg of connection reset by peer reconnecte hij gewoon en werkte alles verder normaal

Sinds ik adsl heb gebeurt dat niet... hij reconnect en dan als hij een paar gejoind heeft krijg ik (Excess Flood)
en dat blijft ie dan zo'n 40x doen en dan is het van connection reset of trothled ofzo iets...

maar bij die mirc met 1 channel werkt hij wel normaal ik vind dat maar vreemd want eigenlijk betekent dat ik dus in te veel channels zou zitten...

Ben ik de enige die dit heeft of is het gewoon iets kwa settings heb nix veranderd aan mirc sinds ik adsl heb...

Xs4all adsl-basic (Speedtouch router)
win2k

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 18:15

gvdh81

To got or not to got..

welke servers gebruik je?

• Pimmuz
Quakenet server... staat erin

irc.quaketnet.nl.org ofzoiets kzit op school atm kan het niet zien :/

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 13:56

Corn

Raar jongetje

20 kanalen is ook wel wat veel.. Beetje domme vraag misschien, maar moet je in allemaal tegelijk zitten dan? Gebeuren er dan in alle 20 kanalen dan iets leuks? En ook: word je niet gillend gek van 20 kanalen tegelijk volgen? * Corn houdt op #oce, mijn stamkanaal :)

• Pimmuz
nee kben stoute idler :)

Verwijderd

vreemd dat je het bij isdn niet kreeg :)

het komt doordat je te snel ops krijgt.

Dus wat je doen moet is authen nadat je alle channels gejoined hebt en ff een minuut wachten ofzo.

Dan zou het over moeten zijn.

Verder moet je dit niet in je perform zetten:
/j #mi6
/j #ns.server
/j #untitled

maar:

/j #mi6,#ns.server,#untitled,#untitled.ns,#untitled.server,#lca.tfc,#mofo.tfc,#nsr-design,#teamplay.de,#ltfl,#ltfl-admin,#lcsl,#fgt.ns,#kagg0r

die kanalen zijn maar een voorbeeld, dus alle kanalen met een komma achter elkaar.

suc6

hen er trouwens ook last van. Op deze manier niet meer. Als je het te lastig vind, gewoon een bnc gebruiken

• Pimmuz
ok thnx ik ga het proberen!

• Pimmuz
Mmm het werkt niet helaas :/

Verwijderd

wtf???

moet werken!

maar een alias met: /auth /msg Q@CServe.quakenet.org AUTH juaNto password