Ik koop binnen anderhalf maand een nieuwe pc, en ben van plan een Chieftec Dragon case te nemen.
Ik ben er enkel nog niet uit of het een Medium of een Maxi tower wordt...
Ik koop er wel nog een Chieftec Plexi window met casefan bij...
Graag zou ik willen vragen of zij die zulke cases hebben, zoveel mogelijk foto's zouden willen posten hiervan... Zowel van de midi als van de maxi... Ik bedoel dan foto's van inside the case uiteraard hé
De reden van twijfel is omdat ik een beetje aan het overwegen ben van hoe ik alles zou monteren... Ik ben namelijk zinnens van een WC van TT (de Aquarius II) te installeren... In een maxi tower zou ik de radiator bovenaan in de case kunnen monteren dan...
Maar graag dus wat foto's, zodat ik voor mezelf wat schetsen kan maken...
By the way, klein nevenvraagje... Worden er fans meegeleverd bij deze cases?
Ik ben er enkel nog niet uit of het een Medium of een Maxi tower wordt...
Ik koop er wel nog een Chieftec Plexi window met casefan bij...
Graag zou ik willen vragen of zij die zulke cases hebben, zoveel mogelijk foto's zouden willen posten hiervan... Zowel van de midi als van de maxi... Ik bedoel dan foto's van inside the case uiteraard hé
De reden van twijfel is omdat ik een beetje aan het overwegen ben van hoe ik alles zou monteren... Ik ben namelijk zinnens van een WC van TT (de Aquarius II) te installeren... In een maxi tower zou ik de radiator bovenaan in de case kunnen monteren dan...
Maar graag dus wat foto's, zodat ik voor mezelf wat schetsen kan maken...
By the way, klein nevenvraagje... Worden er fans meegeleverd bij deze cases?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 42751 op 15-05-2003 13:58 . Reden: Kleine verduidelijking ;) ]