Toon posts:

hard disk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij adviseren. Ik zoek een kleine harddisk (6.5-12 gieg) voor een lage prijs. Welk merk kan ik het beste kopen?
:7

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Ik vindt western Digitals en IBM's het beste. Er zit goede garantie op en ik heb er nooit problemen mee gehad. Let er ook op dat je 7200Toeren versies koopt, zijn iets duurder maar presteren ook beter.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Waar kan je dat nog vindne, volgens mij worden die niet meer gemakt, zal wel 2de hands worden.

Kijk eens bij vraag en aanbod.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Ordilogicus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 06:32
Nou jah ... Seagate was in die tijd een van de beste nu heeft IBM het bijna geheel overgenomen qua snelheid ...

Seagate's zijn wel redelijk goedkoop

I think therefor I am ... I think

Verwijderd

Topicstarter
Is goed zal eens kijken bij vraag en aanbod
bedankt voor de tip

:)

Verwijderd

Topicstarter
Weet jij misschien dan nog iemand die een tweede hands harde schijf te koop heeft staan. behalve jij dan ordilogicus, want van jou weet ik het al.

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 22:38
JA, ik diversen.... Een Unox van 1,2 Gig.. een echte razendsnelle turtle van 3 Gig.. HEb ook nog een 2,6 Gig.. Volgens mij was dat een MBI.. En dan nog natuurlijk mijn trots.. Een razendsnelle Mixtor van een Gig @ 65 rounds/min (Let op: Dat is er meer dan 1 per sec...) Zo aan te sluiten op je gameport.. Tja hij is extern maar er zit een mooieATX kast omheen.. Allemaal te koop.. Mail maar ff voor de prijzen, idioot.
Pagina: 1