och flipz <censuur>. ik mod je eigenlijk totaal niet. wat zit er in je <censuur> dat je zo paranoide bent geworden, is het <censuur> of iets anders, vaak is het zelfs dat ik je weer wat hoger mod.
en dat grote edit knopje is omdat je jezelf van de zotte houd dat je iets niet zou weten wat je zelf dondersgoed weet, net als die eindeloze maar dan ook eindeloze discussies die continue opnieuw wilt voeren, is dit je vorm van aandacht vragen? geil je erop. hoe kom je erbij dat ik jou gedachte zou kunnen raden, ik zeg hier nog bij dat het een mening is en geen feit.
hoe krijg je het toch voor elkaar om continue alles te kunnen verdraaien. stop met je obsessies voor -1tjes en je linux jehova shit. ga weg.
hoe kom je er overigens bij dat het continue maar een persoon is, dat weet je ook niet, kan je soms gedachtes lezen, ga niet aankomen met een pot verwijt de ketel verhaal.
overigens kan je jezelf ook afvragen of je jezelf wel kent, ik vermoed namelijk van niet. zeker niet hoe arrogant je in het andere draadje zecht dat flipzemanova maar een klein onderdeel van jouw leven zou zijn, kijk nog eens goed, en kijk naar de extreme reacties die jij zowel op de frontpage als op het forum neerzet, en de drukte die je hierover maakt het stiekem toch een groter deel gaan worden lijkt mij. ook in die frequentie dat je de berichten plaatst.
Ook ben jij de enige die letterlijk minimaal eens per week een keer moet komen klagen over jouw moderaties, ik denk dat je maar beter kan kijken naar jouw postgedrag.
oorzaak - gevolg en niet gevolg - gevolg
Ook heb je te kennis gegeven dat je deze berichten enkel neerzet omdat je bang bent voor negatieve inpact op de wereldeconomie door een bedrijf als microsoft. enkel op het moment zoals je nu post haal je niemand over om linux te gebruiken. en dit is mijn persoonlijke analyse van jouw postings.
oh en ook mag niemand jou een troll geven? want dan snappen ze het niet??! wat is dat voor loze opmerking, je hebt vaak genoeg daadwerkelijk een troll neergezet op de frontpage.
En dan toch nog om na te gaan dat juist op een site als tweakers mensen positiever tegen linux staan dan tegenover windows, hetzij voor foute redeneringen, daar hou ik mij even los van, staat een mooi draadje over in /61 eveneens dat je hier een boel pro AMD anti intel hebt zitten. Met dit in het achterhoofd houdend doe je het toch goed fout.
dan verwijs ik ook even naar oorzaak - gevolg.
Dan wil ik ook nog even nadruk leggen op een andere redenering die je ooit eens gegeven hebt, volgens jou moet je iedere bericht apart modereren, als uniek bericht. hiernaast zeg je ook nog eens dat je niet ieder bericht uniek kan modereren omdat deze in een thread zitten met meerdere reacties en je een eerdere reactie niet kan negeren. maar op het moment dat het jou weer niet uit komt mag je weer niet verwijzen naar een eerdere reactie. volg jij het zo? nee. het klopt ook van geen kant, en toch doe je dat iedere keer weer.
leg nu eens niet de schuld bij een ander, maar kijk eens bij jezelf
hieronder dan alsnog het bericht dat ik had verwijderd in jouw vorige draadje
Ik wordt ziek van deze continue discussie, wil je weten waarom, lees /16 terug, het is je meerdere malen vertelt, vervolgens blijven we je continue ieder bericht weer op de details terugredeneren waarvoor nu deze keer,
De reden waarvoor je zoveel trolls krijgt. omdat je vaak trollt. Vind je van niet, dan zijn er die honderden mensen die je een keer een troll tag gegeven hebben zeker alle honderd fout. het is geen geval enkel een mening telt. "mijn mening is de juiste" als je dat wilt hebben ga je maar ergens een dictator worden.
Een metafoor herken ik er inderdaad niet in en cynisme inderdaad al helemaal niet.
dan moet je toch even beter lezen, ik herken hem wel duidelijk, of ben ik nu maar een simpel zieltje die ver beneden jouw niveau zit.
Ik zal je even vertellen, ik had naar de uni kunnen gaan, ik heb er bewust voor gekozen om het niet te doen, dom? misschien wel ja, maar mijn redenering is nog steeds dat genialiteit en gekte dicht bij elkaar liggen. en aangezien ik als eens eerder depressief ben geweest heb ik er voor gekozen om het mijzelf te onthouden van deze extra informatie stortvloed. Weet jij hoe het is om dagen wakker te liggen om juist die ene som om te lossen, of dat probleem te analyseren. of een keer naar de tv kijk, en niet eens rustig een tv serie kan kijken omdat ik vervolgens eerst bij mijzelf te rade ga dat het nimmer 3d is ondanks dat we dat willen geloven omdat het een 2d scherm is, of dat ik berekeningen doe over lengtes van mogelijke objecten in een kamer geprojecteerd om mijn tv?. Vertel eens, ben ik nu in jouw ogen een pauper die dom is omdat ik niet naar de uni ben gegaan, en zit ik nu onder jouw niveau?
Jouw niveau zou ik zo ie zoal niet willen hebben, aangezien je geen respect hebt voor de mensen onder je, je mag misschien kennis hebben maar als je dat enkel op deze manier kan uiten hoeft het niet van mij. Je hebt lijders en leiders.
en ik ben blij dat ik met mijn medemens kan communiceren en een discussie kan aangaan.
Ik ben een beetje zat van jouw opdringerige manier van mening uiten. Van het linux is vrijheid tot het ongecontroleerde geflame op de frontpage, en het excuus "klaasje doet ut dus pietje mag het ook" is ook zo onder de maat, dat doet mijn 8 jarige nichtje, volwassenen niet.
Ook het continue geflame op microsoft ben ik zat, ik schat dat misschien 5% van jouw postings geen verwijzing heeft naar M$ microschoft en andere benoemingen.
Je speelt het spelletje, kom dan niet klagen als je naar beneden bent gemodereerd, je hebt dan verloren in het kansspel.
Ook ben jij niet een persoon die bepaalt of iemand modereer rechten heeft of niet, evenmin dat ik dat kan bepalen, toch blijf jij continue hier in tmf suggereren om iemand zijn moderator rechten af te nemen. Dit is niet aan jou om te bepalen maar aan een administrator, evenmin zullen deze gegevens niet openbaar gemaakt worden, jij zou ook niet willen dat iedereen de e-mails die vanaf tweakers.net gestuurd zijn naar jou hier in discussie zou worden gebracht, inclusief mogelijke bans.
Ik raad je aan om eens hulp te gaan zoeken, je hebt sterke neigingen van paranoïde gedachtes, iedereen is namelijk tegen je. En ja veel mensen vinden je niet plezierig, (en dan komt dat irritante woord, namelijk “ maar”) maar je hebt het er zelf na gemaakt.
Ik raad je ook aan om eens te stoppen om tweakers.net als je persoonlijke galbak te laten zijn voor alles wat microsoft is. Daar heb je genoeg andere anti microsoft forums voor, die je vast en zeker snel kan vinden.
Ook ik modereer je soms naar een troll of flame en geef je ook wel eens een pluspunt niet omdat toevallig je naam daar staat, maar omdat ik een postings zie waar onderbouwd of niet onderbouwd een mening wordt geventileerd, hetzij met een mogelijke trollerige inhoud. Wat het merendeel van jouw berichten helaas heeft.
Ook ik ben geen microsoft freak, hoe graag je mij deze benaming zou willen geven. Ik gebruik zowel Windows als een linux distro ben tegen palladium. En ben mijzelf degelijk bewust van mogelijke risico’s die bepaalde software met zich meebrengt. Denk dan ook niet dat ik je blinde Windows volger ben. Zoals jij het eens benoemde MS-Lemmings.
Ook ben je zo extreem star in jouw gelijk dat je bij jezelf geen mogelijkheid tot discussie geeft, jij hebt ten aller tijden gelijk.
[
Voor 112% gewijzigd door
Teckna op 17-05-2003 04:00
]