Teveel toetsen tegelijk >> piep

Pagina: 1
Acties:

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:12
Ik heb al eerdere topics hierover gelezen en gezien in BIOS
typematic rate = 250 moet doen, maar als zon optie niet in je BIOS zit dan kan je dr ook weinig mee : /
in ieder geval is dit wel lastig, en ik weet dat een huisgenoot van me met zelfde keyboard er geen last van heeft... (logitech ding)...
iig is t wel lastig met bepaalde games want die zijn nu onspeelbaar iemand enig id hoe je dit kan oplossen (heb amibios ofzo geloof ik)

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 15:39

RetepV

ALLES valt te repareren

Ligt aan je keyboard, koop een andere. Dit is geen grap :). Probeer dat keyboard van je huisgenoot eens op jouw PC, dan zul je zien dat het bij jou ook niet meer optreedt.

Goed, er is een klein kansje dat het wel aan je PC ligt, maar dan zou ik eens gaan kijken voor een BIOS update...

Macbook Pro

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 04:02
je kunt dat in je OS of in de DOS shell veranderen ook hoor. ff zoeken daarop, echt niet moeilijk

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:12
ah heb nu andere toetsen gepakt (wasd ipv pijltjes) en nu kan ik er wel 3 tegelijk mooi dan is t probleem opgelost, wel even goed raar maja dit speelt toch ook fijner dus np for now : P

Verwijderd

Tja dit probleem heb ik dus ook. Dus als ik het goed begrijp dat moet op??? 250ms???? In
de Bios?

Verwijderd

nou k d8 altijd dat het gewoon software related was... of iig in het bios instelbaar.... want heb al verschillende keyb's gehad op mijn PC, MS en logitech, en bijde piepen niet....

• MrC4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:39
Ligt het niet eerder aan je keyboard controller op je mobo? Ik heb wel vaker gehad dat een toetsenbord op 1 pc meer ingedrukte toetsen kon hebben dan op een andere (software gelijke) computer. BIOS was in die tijd niet echt instelbaar (XT ;))

..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..

Pagina: 1