Toon posts:

Hulp met Davilex Bank Offline en ING internet bankieren

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over davilex bank offline, heb het onlangs geinstalleerd maar ik krijg er met geen mogelijkheid transacties in geimporteerd uit ING Internet Bankieren. Volgens de ING is dit het enige pakket dat ondersteund wordt maar ze kunnen mij niet vertellen hoe ik het moet doen.

Heeft iemand enig idee, als ik een .csv file probeer te importeren krijg ik iedere keer een foutmelding dat de datum die ik aangeef geen transacties bevatten, volgens mij is de datum setting wel goed (of moet die misschien in de amerikaanse format staan in het .csv bestand. Ik heb de kolommen al proberen te veranderen (dus datum eerst en dan de rest maar hij blijft dezelfde foutmelding geven.

wie heeft raad? 8)7

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Heb je het Internet bankieren al en tijdje? Krijg je geen foutmeldingen als je em exporteert NAAR een .cvs file vanuit het internetbankieren?
Misschien zou je es een update kunnen proberen http://gebruikers.davilex...?ReqUrl=%2Findex%2Easp%3F
Ik weet eerlijk gezegd niet of het in dit geval uitmaakt of de datum in de Engelse of in de Nederlandse notatie wordt weergegeven.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, ben er achter gekomen dat de ING semi colons gebruikt voor het scheiden van de velden. Echter Bank Offline accepteert alleen komma's.

Als ik de semi colons vervang door komma's werkt het wel.

Volgens de ING bank zou er inderdaad een update van Bank Offline zijn die dit probleem verhelpt, maar ja hoe kom je aan die update zonder licentiecode >:) >:) })

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

aaha want ik las hier (in ons systeem) iets over een wijziging van de scheidingstekens en dat dit opgelost kan worden door de update te installeren. Maarja die update kun je dus alleen krijgen wanneer je een een licentie nr hebt he. Maarja je hebt em illegaal zeker ?