Toon posts:

3com bleutooth card

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb op mijn laptop (Compaq N1020V) een 3com bluetooth pc card geinstalleerd.
Gaat allemaal makkelijk en zonder problemen. Nu wil ik ervoor zorgen dat mijn 6310i en die laptop elkaar gaan zien! Het probleem is dat wanneer ik na de installatie van de hard+software van 3com reboot dan zien de gsm en laptop elkaar. Ga ik dan nog een keer booten dan blijft mijn Bluetooth connection manager zeggen "The bluetooth device is not installed or is not workgin properly". Hoe lang ik ook w8 ze zien elkaar niet. Gooi ik alle drivers en software weg en installeer het geheel opnieuw dan werkt het weer even.

ik hoop dat iemand een id heeft hoe dit kan......

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik wil ff zeggen dat ik zo'n zelfde combinatie heb.
3com Bluetooth kaart en een nokia 6310i. Heb eigenlijk twee kaarten, voor iedere laptop 1. Zowel dell inspiron 8100 als 8200. Allebei de kaarten werken perfect.
Heb je de nieuwste drivers van de 3com site gedownload?

Verwijderd

Topicstarter
Heb de kaart ondertussen in een Sony Vaio fx505 laptop zitten met Windows XP helemaal ge-update en ook de nieuwste drivers van 3com, maar toch wil het echt niet gaan werken.
Hij blijft me vertellen "The bluetooth device is not installed or is not workgin properly".
Ik ben er ondertussen wel achter, als ik de kaart eruit haal, dan in Device manager ga, en vervolgens de kaart erin stop, dat hij hem dan wel gewoon herkend, en dan kan ik gewoon werken.
Maar aangezien dit voor een "gewone" gebruiker is, is dit geen optie, aangzien ik dan nog 3 jaar bezig ben hem dit uit te leggen.

Heeft iemand een vermoeden waar dit aan kan liggen?

Verwijderd

Service Pack 1 geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
JA, want ik zei net dat ik hem helemaal ge-update had..., dus ook SP1

Verwijderd

Com poort goed ingesteld?

Verwijderd

Topicstarter
Het is een pcmcia kaart..

Verwijderd

Topicstarter
kick....

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Wat ik had, is dat er op de cd de verkeerde drivers bij zaten. Voor een eerder model. |:( Dat was dus ook niet zo handig van ze. Misschien dat je dat voor de zekerheid nog even moet controleren?

Verwijderd

Ik ben van plan een bluetooth adapter te kopen voor mijn laptop en dacht aan deze 3com card. Nu heb ik liever een pcmcia card dan een usb dongle omdat ik maar 1 usb poort op mijn laptop heb welke in gebruik is.
Nu is de vraag, zijn de usb en de pcmcia gelijk kwa prestaies in de praktijk of heeft een van beide de voorkeur want ik lees goede berichten over de MSI usb dongle
Ik ga hem gebruiken met WinXP icm een P800 om wireless te internetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 09:35 ]

Pagina: 1