Toon posts:

tft op dvi kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem ik heb sinds 1 maand een NEC Multisync 1760nx en die draaide prima via d-sub op mijn gf4 ti4200 van a-open

maar nu heb ik sinds vandaag een dvi kabel gekocht en als ik die erin stop en de dsub eruit trek zegt ie no signal out :/

kan iemand me helpen ?

Verwijderd

kijk ff in de monitor manual andere input = andere instelling. bij mijn phillips bijvoorbeeld schakel je tusse bnc en gewoon door ok en meer contrast tegelijkertijd in te drukken.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 14:34 . Reden: typo ]

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
heb eens gelezen dat sommige videokaarten de dvi output uitschakelen als ze geen monitor detecten, zoals boven al staat, misschien moet je in het TFT z'n menu kiezen voor het andere signaal (bij mijn CRT noemt het 'signal select' maar is wel bnc/dsub)

is het een dvia of een dvid op de videokaart? in geval van een dvid zou het misschien kunnen dat het tft scherm het niet ondersteund (alhoewel dat heel raar zou zijn)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik had ook zo'n soort gelijk probleem en ik moest de kabels dus eerst tegelijkertijd aansluiten om m'n primaire scherm van analoog naar DVI te wisselen, daarna kon ik pas op 'DVI-only' draaien :)

Zie ook hier:
[rml][ TFT] DVI kabel werkt gedeeltelijk, alleen bij booten[/rml]

Wees consequent, maar niet altijd

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:46

DUX

blijft ook nu voor Oranje

catfish schreef op 15 May 2003 @ 15:48:...is het een dvia of een dvid...
DVI-I of DVI-D

[edit]
Hmm...Op deze pagina staat expliciet DVI-D genoemd bij jouw monitor...

[ Voor 39% gewijzigd door DUX op 16-05-2003 00:48 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende