Ik ben van plan om de Apeldoornse Supercows op te richten. iemand interesse??? Mail me als je intresse hebt naar new-jersey@chello.nl
Kijk, allemaal wel leuk die subteams, maar een nieuw subteam oprichten lijkt me niet verstandig.
Ten eerste, je komt al niet in de DPCH (tenzij je al zoveel leden hebt dat het wel lukt)
Ten tweede, je bent te klein zodat er weinig nieuwe leden komen omdat je output te laag is (nieuwe leden willen gelijk hoog in stats komen).
Ik zou het dus niet doen.
Ten eerste, je komt al niet in de DPCH (tenzij je al zoveel leden hebt dat het wel lukt)
Ten tweede, je bent te klein zodat er weinig nieuwe leden komen omdat je output te laag is (nieuwe leden willen gelijk hoog in stats komen).
Ik zou het dus niet doen.
Verwijderd
er is al een redelijke grote keuze aan subteams, wat ik zou doen is als je zo iets wil doen is een eigen proxy (en evt. stats) draaien en dan een sub team van je keuze joinen.
Het belangrijkste is toch wel dat we allemaal NIEUWE leden proberen aan te trekken. En ons niet concentreren op die loslopende DPC'er die nog niet bij een subteam zit !
Het belangrijkste is toch wel dat we allemaal NIEUWE leden proberen aan te trekken. En ons niet concentreren op die loslopende DPC'er die nog niet bij een subteam zit !
En daar sluit ik mij voor 100% bij aan.
Wij moeten nieuwe leden inlijven en niet bestaande leden in subteams slepen.
Wij moeten nieuwe leden inlijven en niet bestaande leden in subteams slepen.
Hier ben ik het niet mee eens. Ik ben ook dit jaar juli pas begonnen en na een maandje heb ik ook een subteam opgericht. Het gaat allemaal heel goed nu. We staan inmiddels regelmatig bij de 1e 60 en we staan iets van 210 bij dpc. En we klimmen nog steeds, ook groeien we verder. Ik zie geen reden waarom een nieuweling geen subteam op zou kunnen richten. Je moet ook niet proberen, bestaande flushers over te halen, maar gewoon nieuwe zoeken:) Zo doen wij het. Onlangs zijn 4pox en MOL bij ons gekomen, die deden al langer mee als ons, maar wij waren hun opgevallen en ze vonden het leuk om bij ons te komen.
Dus ik zou gewoon zeggen, als je graag een subteam wilt oprichten, gewoon doen!
Dus ik zou gewoon zeggen, als je graag een subteam wilt oprichten, gewoon doen!
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Het wordt ook helemaal niet afgeraden om een subteam te beginnen, althans niet door mij, maar wel om leden te gaan ronselen middels dit Forum, waar al bestaande DPC'ers komen.
We moeten keihard uitbreiden om die 3M+ per dag te halen, en TA snel in te halen, dit bereik je maar op 1 manier: NIEUWE LEDEN WERVEN
We moeten keihard uitbreiden om die 3M+ per dag te halen, en TA snel in te halen, dit bereik je maar op 1 manier: NIEUWE LEDEN WERVEN
Dat ben ik helemaal met je eens. Kijk en als er dan bestaande dpc'ers bij ons willen komen, is dat natuurlijk geen enkel probleem. Maar wij zoeken ze niet op :)Zij zoeken ons op, goed teken toch:) Ik zal niet ontkennen dat ik niet meer bestaande leden zou willen hebben, maar ons doel is het verwerven van nieuwe dpc'ers.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
De naam Apeldoorn zou best wel eens een aantal mensen wat fanatieker kunnen maken . Zo is het bij ons ook gegaan namelijk (Maar dan met Eindhoven), en inmiddels halen we per dag een score die goed zou zijn voor een plaats net wel of net niet bij de eerste 30 . Helaas zullen jullie daar niks van zien want we sparen voor een MegaFlsuh . 
Het argument dat het geen zin zou hebben om een subteam op te zetten klopt duideljk niet .
Het argument dat het geen zin zou hebben om een subteam op te zetten klopt duideljk niet .
Pagina: 1