Hey jullie, ben sinds een weekje of wat met 2 pc's aan het mee flushen, maar nu wil ik een pc die geen internet heeft en stand alone is mee laten doen. Nu weet ik dat je een pakketje op een disk kunt zetten en het zo op die pc laten lopen, maar nu heb ik een pakkettje via de mail aangevraagd, maar ik vind deze te klein ik zou graag een groter bestand willen hebben zodat ik die ene pc bv gewoon 2 dagen lang dag in dag uit kan laten draaien, omdat daar toch niks op gedaan wordt. Meine Frage ist dus, hoe krijg ik een bestand zo groot dat het net op een disk pas en kan ik het te kleine reeds aangevraagd bestand zomaar weg gooien?
zoek maar eens op het GoT forum naar perproxy of proxyper.
Daarmee kan je doen wat je wilt, 1 pc die contact heeft met internet en pushed en pulled naar andere PC's zodat die kunnen blijven grazen.
Daarmee kan je doen wat je wilt, 1 pc die contact heeft met internet en pushed en pulled naar andere PC's zodat die kunnen blijven grazen.
Verwijderd
Zo groot als de diskette raad ik erg af. Blokjes gaan nl. maar 90 dagen mee en dan worden ze weer vrijgegeven, het kan dus dat je dan dubbele blokjes zit te doen.
Het simpelste is een mailtje naar fetch@distributed.net te sturen met daarin :
numblocks=5000
blocksize=33
dan krijg je 5000 blokjes die in pakketjes van 2^33 zijn gestop (32 blokjes in 1 packet is dat, niet 33, het is geen tikfout)
Het simpelste is een mailtje naar fetch@distributed.net te sturen met daarin :
numblocks=5000
blocksize=33
dan krijg je 5000 blokjes die in pakketjes van 2^33 zijn gestop (32 blokjes in 1 packet is dat, niet 33, het is geen tikfout)
Thanks very smuchs, heb mijn pctjee laten draaien de hele avond, maar volgens mij vond hij de bliksem inlsag niet echt geweldig !!
Dus was hij er maar mee opgehouden...damm
Dus was hij er maar mee opgehouden...damm